Zgłoś uwagę Zbieramy na respirator
Federacja Przedsiębiorców Polskich

F    L    I    I       

Kalendarz

separator
Nazwa wydarzenia
Data
Lokalizacja
Webinarium: Koronawirus a podatki
Webinarium: Koronawirus a podatki
Webinarium: Koronawirus a poda...
2020-04-07, 10:00 - Online

Zapraszamy do udziału w bezpłatnym webinarium: Koronawirus a podatki.

Omawiane zagadnienia:

  • ulgi w spłacie zobowiązań podatkowych
  • wsteczne rozliczenie straty podatkowej
  • rezygnacja z uproszonych zaliczek
  • zwolnienia z podatków dla niektórych darowizn
  • zmiany w uldze na złe długi
  • odroczenie JPK_VAT i nowej matrycy VAT
  • zwolnienie z podatku świadczeń postojowych
  • odroczenie zaliczek na podatek od wynagrodzeń
  • dodatkowe uprawnienia dla JST w podatku od nieruchomości
  • odroczenie minimalnego podatku dochodowego

Powyższe rozwiązania to tylko niektóre propozycje z tzw. Tarczy Antykryzysowej - pakietu ustaw, który ma przeciwdziałać gospodarczym skutkom pandemii koronawirusa. Niestety projektowane przepisy nie zawsze są jasne i zrozumiałe a dodatkowo z informacji medialnych często docierają sprzeczne sygnały dotyczące przygotowywanych propozycji.

Znamy aktualne problemy przedsiębiorców, trzymamy rękę na pulsie i na bieżąco monitorujemy propozycje rządzących dotyczące wsparcia dla firm.

Zapraszamy Państwa na bezpłatny webinar "Koronawirus a podatki", podczas którego w przystępny sposób doradcy podatkowi Business Tax Professionals opowiedzą o nadchodzących zmianach i dostępnych już teraz sposobach minimalizowania negatywnych skutków epidemii koronawirusa w Państwa firmie.

Bezpłatny webinar odbędzie się już 7 kwietnia 2020 roku o godz. 10:00. Szkolenie online poprowadzą doradcy podatkowi Business Tax Professionals.

Jeżeli są Państwo zainteresowani udziałem w webinarze prosimy o wypełnienie krótkiego formularza rejestracyjnego (link).

Osoby, które wypełnią formularz zgłoszeniowy otrzymają w najbliższych dniach, w kolejnych wiadomościach spersonalizowany link dostępu oraz instrukcję, jak dołączyć do webinaru.

Zapraszamy do udziału, do zobaczenia!

Koronawirus a podatki

2020-04-07 10:00
Online
XII Europejski Kongres Gospodarczy
XII Europejski Kongres Gospodarczy
XII Europejski Kongres Gospoda...
2020-09-02, 09:30 - Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek, Katowice

Europejski Kongres Gospodarczy pozostaje największym tego typu wydarzeniem na gospodarczej scenie Europy Centralnej. Ponad 12 tysięcy uczestników Kongresu i 3 tysiące gości European Tech and Start-up Days to skala nieosiągalna dla innych eventów. Kongres zachowuje przy tym opiniotwórczy charakter, łącząc udział znamienitych gości z Polski, Europy i świata z dostępnością i otwartością.

Uczestnikami Kongresu są przede wszystkim przedsiębiorcy i menedżerowie – zarówno globalnych koncernów, jak i mniejszych krajowych firm. Na liście Gości są od lat najważniejsi politycy europejscy, przedstawiciele gospodarczych resortów polskich rządów, samorządowcy, reprezentanci organizacji pozarządowych i naukowcy.

Kongres ewoluuje, by spełnić oczekiwania nowych roczników Gości. PTWP jako organizator EEC wyciąga wnioski z corocznych badań opinii uczestników, a także wykorzystuje doświadczenia zdobywane przy organizacji innych wydarzeń.

Agenda

Agendy kolejnych kongresów obejmują wachlarz tematów gospodarczych w ich społecznym i politycznym kontekście. Sesje plenarne wyznaczają główne kierunki kongresowej debaty, którą w specjalistycznym przybliżeniu rozwijają panelowe spotkania specjalistów. Łącznie agenda ostatniej edycji zawierała 200 sesji i paneli.

Wstępna, otwarta lista priorytetów na rok 2020 zawiera takie zagadnienia jak: 

  • nowe technologie i innowacje
  • digitalizacja gospodarki oraz problemy cyberbezpieczeństwa
  • zrównoważony rozwój i ochrona klimatu
  • nowa energia i transformacja energetyczna
  • inwestycje infrastrukturalne i inwestorzy zagraniczni
  • rynek pracy i edukacja.
Zakres tematyczny powstaje w toku dialogu z partnerami, ekspertami, przyszłymi uczestnikami Kongresu. Agenda wzbogaca się stopniowo przez kilka miesięcy i zmienia tak, by zachować aktualność do momentu rozpoczęcia wydarzenia.
 

Data: 18-20 maja 2020 r.
Miejsce: Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek, Katowice
Zapisy: www.eecpoland.eu/pl/

2020-09-02 09:30
Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek, Katowice
33. Akademickie Targi Pracy - Politechnika Wrocławska
33. Akademickie Targi Pracy - Politechnika Wrocławska
33. Akademickie Targi Pracy - ...
2020-06-23, 09:30 - Politechnika Wrocławska budynek C-13

33. edycja Targów to przede wszystkim 3 dni poszukiwań pracy, praktyk lub staży, pełne rozmów i negocjacji. Spotkaj się z przedstawicielami ponad 100 firm i poznaj ich zasady rekrutacji!

Dwa pierwsze dni targów skierowane są do studentów i absolwentów wszystkich kierunków inżynierskich, zapewniając tym samym szeroką możliwość rekrutacji i prezentację największego przekroju perspektyw zawodowych. Trzeci dzień poświęcony zostanie Technologii Informacyjnej, by kontakt z przyszłymi pracodawcami mogli nawiązać informatycy, osoby specjalizującym się w analizie danych oraz planujące swój rozwój zawodowy w branży IT. 

Podczas ATP pojawią się też Koła Naukowe Politechniki Wrocławskiej, które zaprezentują swoje projekty oraz aktywności. Znajdziesz je na II piętrze.

Ponadto, Akademickie Targi Pracy to świetna okazja do:
✔️ darmowego wykonania profesjonalnego zdjęcia!
✔️ poznania specjalistów od makijażu biznesowego, którzy przy okazji go dla ciebie zrobią!
✔️ kontaktu z profesjonalistami, którzy sprawdzą twoje CV oraz doradzą co możesz w nim zmienić, aby było lepsze!
✔️ poprawienia i wydrukowania swojego nowego CV w naszym punkcie ksero!

Wstęp na wydarzenie jest BEZPŁATNY.
Więcej informacji: https://atp.pwr.edu.pl/

Vademecum uczestnika: https://atp.pwr.edu.pl/dla-uczestnika/vademecum-uczestnika/
Strefy: https://atp.pwr.edu.pl/dla-uczestnika/strefy/

2020-06-23 09:30
Politechnika Wrocławska budynek C-13
Business Process Managment - BPM 2020
Business Process Managment - BPM 2020
Business Process Managment - B...
2020-11-18, 09:00 - Ibis Styles Wrocław Centrum, Pl. Konstytucji 3 Maja 3

Serdecznie zapraszamy na kolejną edycję konferencji Business Process Management GigaCon, poświęconej modelowaniu procesów biznesowych. Udział w spotkaniu jest całkowicie bezpłatny. Gorąco zachęcamy do udziału wszystkie, osoby, które chcą zrewolucjonizować działanie swojej firmy, poszukują nowych rozwiązań z zakresu BPM i pragną zastosować zmiany w dotychczas posiadanych zasobach. Uczestnictwo w konferencji zapewni uczestnikom przegląd nowoczesnych dostępnych na rynku rozwiązań z zakresu BPM. W tym celu każdy uczestnik będzie miał możliwość porozmawiania bezpośrednio z Wystawcami na ich stoiskach, a także wysłuchania prelekcji przygotowanych przez doświadczonych Ekspertów. 

Data: 18 listopada 2020 r.
Godzina: 9:00-15:00 
Miejsce: Ibis Styles Wrocław Centrum, Pl. Konstytucji 3 Maja 3
Strona konferencji i zapisy: https://gigacon.org/event/bpm_wro_20/ 

 

2020-11-18 09:00
Ibis Styles Wrocław Centrum, Pl. Konstytucji 3 Maja 3
User Conf 2020
User Conf 2020
User Conf 2020
2020-09-14, - Mercure Wrocław Centrum

USER CONF 2020 | Wrocław 
Zapraszamy Was na drugą edycję konferencji User Conf, która odbędzie się 14-15 września 2020 we Wrocławiu! 

Tegoroczna edycja to 2 dni warsztatów, prelekcji, debat i paneli dyskusyjnych prowadzonych przez specjalistów i praktyków w projektowaniu produktów oraz usług skoncentrowanym na odbiorcy. Wydarzenie dedykowane jest w szczególności dla UX Designerów, Product Designerów, Service Designerów, a także specjalistów w marketingu i sprzedaży.
Tematy, o których planujemy mówić:
✅ projektowanie innowacyjnych produktów,
✅ proces projektowania usług,
✅ interfejsy głosowe oraz obsługiwane ruchem,
✅ wykorzystywanie danych ilościowych i jakościowych w projektowaniu,
✅ mapowanie procesów biznesowych,
✅ metody warsztatowe,
✅ i inne.

Dlaczego warto wziąć udział?
KONKRETNE CASE STUDIES
Umożliwiamy Wam zdobycie uniwersalnych kompetencji potrzebnych do wdrażania na rynek innowacyjnych produktów i usług. Oprócz ogromnej dawki wiedzy przekażemy Wam także branżowe materiały dydaktyczne do własnego użytku. Możecie korzystać z nich, kiedy i jak długo chcecie. Wszystkim uczestnikom wręczamy certyfikaty potwierdzające udział w konferencji.

NETWORKING POMIĘDZY DESIGNERAMI A BIZNESEM
User Conf to szansa, aby skonsultować swoje własne projekty i proces ich realizacji ze specjalistami. Co więcej, to przestrzeń do nawiązania nowych współprac biznesowych. Jak z tego skorzystasz?

W PAKIECIE
W chwilach niemocy i poczucia przytłoczenia dawką wiedzy służymy strefami #chillout z kawą i przekąskami. Znajdą się tam również dla Was niespodzianki od naszych Partnerów. Po dwóch intensywnych dniach zapraszamy również na Networking User Night — imprezę dla gości wydarzenia, wspierającą nawiązywanie kontaktów biznesowych z uczestnikami i prelegentami.

Kiedy: 14-15.09.2020 r.
Miejsce: Mercure Wrocław Centrum
Więcej informacji: www.userconf.pl

2020-09-14
Mercure Wrocław Centrum
Konferencja: Bezpieczeństwo i Niezawodność Systemów IT
Konferencja: Bezpieczeństwo i Niezawodność Systemów IT
Konferencja: Bezpieczeństwo i ...
2020-05-28, 09:00 - Ibis Styles Wrocław Centrum

O konferencji: Kolejna edycja konferencji Bezpieczeństwo i Niezawodność Systemów Informatycznych GigaCon odbędzie się 28 maja we Wrocławiu.

Zakres tematyczny:
– Zarządzanie bezpieczeństwem informacji
– Jak zapewnić bezpieczeństwo danych w usługach w chmurze
– Systemy audytu bezpieczeństwa (skanery), systemy kontroli włamań
– Oprogramowanie i urządzenia szyfrujące
– Zarządzanie tożsamością, kontrola dostępu
– Systemy firewall i VPN
– Oprogramowanie i systemy antywirusowe
– Serwery usług sieciowych
– Systemy klastrowe
– Bezpieczeństwo i niezawodność systemów baz danych
– Polityka bezpieczeństwa
– Fizyczne zabezpieczenie infrastruktury systemów o znaczeniu krytycznym
– Pamięci masowe i systemy archiwizacji danych
– Ciągłość działania, disaster recovery
– Zarządzanie bezpieczeństwem urządzeń mobilnych
– Bezpieczeństwo transakcji elektronicznych

Uczestnicy konferencji:
– kierownicy działów IT, oficerowie bezpieczeństwa, managerowie IT, administratorzy sieci i systemów zabezpieczeń oraz wszystkie osoby odpowiedzialne za strategię i utrzymanie bezpieczeństwa systemów w firmie.
– osoby decyzyjne odnośnie zakupów IT ze średnich i dużych przedsiębiorstw, z różnego typu branż: finansowej, ubezpieczeniowej, telekomunikacji, usługowej, energetycznej, przemysłowej, z administracji i instytucji publicznych.

Data: 28 maja 2020 r.
Godzina: 9:00-14:50
Miejsce: Ibis Styles Wrocław Centrum, Pl. Konstytucji 3 Maja 3, Wrocław
Koszt: 500 PLN + VAT
Zapisy: https://gigacon.org/event/bin_wro_20/

2020-05-28 09:00
Ibis Styles Wrocław Centrum
European Tech and Start-up Days
European Tech and Start-up Days
European Tech and Start-up Day...
2020-09-03, - Katowice, Spodek

Już po raz piąty Spodek zaświeci na start-upowej mapie Polski. Ludzie i dialog, technologia i biznes – to wszystko podczas nowej odsłony European Tech and Start-up Days!

European Tech and Start-up Days połączy kreatorów innowacyjnych pomysłów, z tymi którzy poszukują inspiracji i nowych możliwości inwestowania w celu realizowania nowych rozwiązań, rozwoju produktów, usług i firm, a tym samym coraz mocniej zintegruje się z XII Europejskim Kongresem Gospodarczym. Piąta edycja wychodzi naprzeciw ewolucji polskiej sceny start-upowej - symbiozy środowiska zainteresowanego rozwojem gospodarczym i technologicznym. W 2020 roku jeszcze szerzej pokażemy firmy technologiczne, także te, które start i dzieciństwo mają za sobą.

W Katowicach o uwagę inwestorów i publiczności walczyć będą po raz kolejny pomysły na biznes, w ramach konkursu Start-up Challenge. To tylko jedna z możliwości zaprezentowania się przed potencjalnymi inwestorami i uzyskania merytorycznego, organizacyjnego i finansowego wsparcia czy skorzystania z wartościowego mentoringu lub eksperckiej konsultacji. Największe globalne korporacje obecne na Europejskim Kongresie Gospodarczym zyskają szansę na poznanie tego, co w świecie technologii najświeższe, mało znane, idące niekiedy pod prąd i w poprzek utartych ścieżek.

W agendzie European Tech and Start-up Days 2020 nie zabraknie takich motywów jak: rozwój sztucznej inteligencji, cloud, big data, blockchain, technologie VR/AR, automaty, roboty i coboty; nowy konsument, digital marketing, e-sport w gospodarce, branża fintechowa, nowe technologie medyczne.

Data: 3-4 września 2020 r.
Miejsce: Katowice, Spodek
Więcej informacji: www.estartupdays.eu/2020/pl/

2020-09-03
Katowice, Spodek
Konferencja: elektroniczny obieg informacji w firmie
Konferencja: elektroniczny obieg informacji w firmie
Konferencja: elektroniczny obi...
2020-10-15, 09:00 - Ibis Styles Wrocław Centrum

O konferencji: Podczas wydarzenia przedstawiciele wiodących firm zaprezentują swoje rozwiązania oraz zaproponują narzędzia do usprawnienia i zautomatyzowania działań związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem. Wieloletnie doświadczenie w propagowaniu nowoczesnych rozwiązań informatycznych pozwala nam stworzyć wydarzenie łączące potrzeby ich dostawców i odbiorców.

Proponowana tematyka konferencji to m.in.:

– Dokumenty w chmurze
– Rozwiązania mobilne
– Workflow – zarządzanie procesami biznesowymi
– Bezpieczny druk i nowoczesna archiwizacja dokumentów
– Digitalizacja
– Masowe wydruki
– Automatyzacja obsługi faktur
– Portale korporacyjne inter/intra/extranet
– Systemy OCR/OMR
– PKI – dokument elektroniczny
– Narzędzia back-office
– JPK – Jednolity Plik Kontrolny
– Praca grupowa
– Bezpieczeństwo obiegu dokumentami
– Podpis elektroniczny
– RPA

Konferencja skierowana do:

– szerokiego kręgu odbiorców wykorzystujących omawiane technologie: obiegu dokumentów, przetwarzania i składowania informacji,
– do osób z branż: informatycznej, bankowej, finansowej, ubezpieczeń, administracji oraz telekomunikacji i przemysłu.

Data: 15 października 2020 r.
Godzina: 9:00-15:00
Miejsce: Ibis Styles Wrocław Centrum, Pl. Konstytucji 3 Maja 3, Wrocław
Koszt: 500 PLN + VAT
Zapisy: https://gigacon.org/event/eoif_wro_2020/

2020-10-15 09:00
Ibis Styles Wrocław Centrum
Aeromixer 2020
Aeromixer 2020
Aeromixer 2020
2020-09-23, 08:00 - Centrum Konferencyjne, Stadion Wrocław, aleja Śląska 1

Właśnie wystartował proces rejestracji na imprezę Civil and Military Aeromixer 2020 – czyli drugą edycję kluczowej imprezy networkingowej i naukowej branży aeronautycznej, która odbędzie się 23 września 2020 w Centrum Konferencyjnym na Stadionie Wrocław.
Aeromixer jest dla firm z tego sektora (oraz tych, które dopiero planują rozpocząć działanie w nim) doskonałą okazją do nawiązania nowych kontaktów biznesowych i zorientowania się, jak ich oferta wpasowuje się w potrzeby obecnych i potencjalnych kontrahentów. Podobnie jak dwa lata temu, istotnym elementem spotkania będzie część naukowa, poświęcona tym razem m.in. kwestii zastosowania druku 3D (additive manufacturing), a także rozwiązań z dziedziny Przemysłu 4.0 w branży lotniczej.
Wprowadzona dwa lata temu (podczas pierwszej edycji Aeromixer) formuła części networkingowej imprezy nie zmieni się zasadniczo – firma Bosetti Global Consulting, organizator wydarzenia, stawia na sprawdzony model „szybkich randek biznesowych”, który pozwala gościom na wygodne i szybkie spotkanie się i wymianę informacji z maksymalnie dużą liczbą potencjalnych partnerów i kontrahentów. 

Data: 23 września 2020 r.
Godzina: 8:00
Miejsce: Centrum Konferencyjne na Stadionie Wrocław
Zapisy: https://aeromixer.eu/

2020-09-23 08:00
Centrum Konferencyjne, Stadion Wrocław, aleja Śląska 1
Konferencja: IT w Służbie Zdrowia
Konferencja: IT w Służbie Zdrowia
Konferencja: IT w Służbie Zdro...
2020-05-27, 09:00 - Ibis Styles Wrocław Centrum

O konferencji: Celem konferencji jest przedstawienie najnowszych rozwiązań w zakresie informatyzacji zakładów opieki zdrowotnej. Wprowadzenie Elektronicznej Dokumentacji Medycznej to jedno z wyzwań z którym szpitalne działy IT muszą się uporać. Pośrednio dzięki nam może stać się to dużo prostsze. Podczas konferencji wiodące firmy IT zaprezentują swoje rozwiązania, które pomogą usprawnić pracę placówki, zarządzanie personelem, obniżyć koszty czy wdrożyć EDM. Oprócz tego wykłady merytoryczne przeprowadzą eksperci, którzy opowiedzą o swoich doświadczeniach związanych z informatyzacją sektora ochrony zdrowia.

Ogólny zarys tematyczny konferencji:
Obieg dokumentacji medycznej;
Dostęp do dokumentacji medycznej;
Ochrona informacji i medycznych danych osobowych;
E-rejestracja;
Rola dokumentacji medycznej w pracy zakładu opieki zdrowotnej;
Mobilny dostęp do elektronicznej dokumentacji medycznej;
Przetwarzanie danych osobowych w związku ze œświadczeniem usług medycznych;
Prawne aspekty gromadzenia i archiwizacji danych medycznych
Systemy obiegu informacji pomiędzy i w placówkach służby zdrowia
Bezpieczeństwo informacji medycznej
Hurtownie danych; bazy danych; otwarte standardy danych medycznych
Aplikacje wspomagające zarządzanie placówkami opieki zdrowotnej
Podpis elektroniczny w dokumentacji medycznej

Konferencja skierowana jest do:
Przedstawicieli sektora ochrony zdrowia
– wyższej i średniej kadry zarządzająca
– specjalistów ds. rozwoju IT
– specjalistów ds. innowacyjności
– informatyków

Data: 27 maja 2020 r.
Godzina: 9:00-14:50
Miejsce: Ibis Styles Wrocław Centrum, Pl. Konstytucji 3 Maja 3, Wrocław
Koszt: 500 PLN + VAT
Zapisy: https://gigacon.org/event/sluzba_wro_20/

2020-05-27 09:00
Ibis Styles Wrocław Centrum
BEOMNI 2020 - Konferencja E-Commerce
BEOMNI 2020 - Konferencja E-Commerce
BEOMNI 2020 - Konferencja E-Co...
2020-10-16, 08:30 - Zamek Topacz k. Wrocławia

BEOMNI jest pierwszą konferencją promująca ideę sprzedaży omnichannel, czyli stawania na conajmniej dwóch silnych nogach w sprzedaży internetowej.

Konferencja BEOMNI jest jedyną konferencją, gdzie ze strony speakerów usłyszysz tylko wnioski z praktycznego doświadczenia oraz wieloletniej wiedzy oparte o case study. Żadnych informacji o usługach, czy produktach!

Data: 16-17 Października 2020 r.
Godzina: 8:30-18:00
Miejsce: Zamek Topacz, ul. Główna 12, 55-040 Kobierzyce k. Wrocławia
Więcej szczegółów znajdziesz na stronie BEOMNI 2020

2020-10-16 08:30
Zamek Topacz k. Wrocławia
Webinar RPA - strategia robotyzacji w Twojej firmie
Webinar RPA - strategia robotyzacji w Twojej firmie
Webinar RPA - strategia roboty...
2020-04-08, 10:00 - Online

Zapraszamy do bezpłatnego udziału  w Webinarze RPA – strategia robotyzacji w Twojej firmie”.

Zdaniem PwC "w ciągu roku lub dwóch firmy mogą odnotować ponad 30% oszczędności w obszarach zastosowania RPA, takich jak finanse, księgowość, HR, IT i łańcuchy dostaw". A szacuje się, że nawet 45% czynności można zautomatyzować.

RPA (Robotic Process Automation) to technologia automatyzacji procesów biznesowych. Wirtualny pracownik – robot naśladuje i wykonuje pracę ludzką eliminując błędy, poprawiając efektywność i obniżając koszty. Najlepsze efekty wdrożenie RPA daje na procesach wolumenowych, gdzie występuje duża ilość transakcji, dokumentów czy danych do przetworzenia.

Robotyzacja ogranicza ryzyka, optymalizuje procesy i poprawia wynik ekonomiczny firmy. Dowiedz się, jak uczynić ją integralnym elementem strategii budującym pozycję w biznesie!

   

 

 

Dlaczego warto wziąć udział w webinarze?:

  • dowiesz się, jak wdrażać robotyzację jako element funkcjonowania całej organizacji i zachodzących w niej procesów
  • zrozumiesz, czym różni się patrzenie krótkofalowe, nakierowane na realizację projektu wdrożenia robota
    w jednym dziale, od podejścia obejmującego całą firmę
  • nauczysz się wybierać procesy do robotyzacji tak, by ich efekt był synergiczny z rozwojem i realizacją strategii firmy
  • zobaczysz case study procesu księgowego zrealizowanego dla firmy Impel
  • poznasz korzyści płynące z robotyzacji

Agenda:

  • Powitanie i rozpoczęcie webinaru, 10.00
  • Robotyzacja rezultatem kultury procesowości - strategiczna wizja skutecznego rozwoju organizacji, 10.05-10.35
  • Procesowe podejście do księgowości i finansów, 10.35- 11.05
  • Impel case study "Robotyzacja w procesach księgowych", 11.05-11.25
  • czas dla uczestników – pytania zadawane na żywo i podczas webinaru, od 11.25

Zarezerwuj czas i zgłoś udział w bezpłatnym webinarze – 8 kwietnia godz. 10.00. Rejestracja dostępna jest przez formularz.

Ilość miejsc jest ograniczona. Więcej informacji o webinarze RPA na stronie.

2020-04-08 10:00
Online
Webinarium "Rynek kosmetyczny w Australii - szanse dla polskich firm kosmetycznych"
Webinarium "Rynek kosmetyczny w Australii - szanse dla polskich firm kosmetycznych"
Webinarium "Rynek kosmetyczny ...
2020-04-07, 10:00 - Online

Webinarium skierowane jest do polskich firm z branży kosmetycznej zainteresowanych ekspansją na rynek australijski. O sektorze kosmetycznym, jego strukturze, specyfice, głównych trendach, graczach oraz wydarzeniach branżowych mówić będzie Marzena Krajniewska - Ekspert Zagranicznego Biura Handlowego w Sydney.

Kwestie regulacji, z uwzględnieniem klasyfikacji produktów kosmetycznych z perspektywy różnic pomiędzy rynkiem europejskim a australijskim oraz praktyczne aspekty wprowadzania produktów na rynek australijski, omówione zostaną przez przedstawicieli australijskiej firmy konsultingowej, wspierającej rozwój biznesu polskich firm w Australii.

Agenda:

  • Sektor kosmetyczny w Australii - Marzena Krajniewska, Ekspert ZBH Sydney;
  • Przepisy prawne regulujące sektor kosmetyczny oraz praktyczne aspekty wprowadzania produktów na rynek australijski - przedstawiciele australijskiej firmy konsultingowej AUTCOME PARTNERS wspierającej rozwój biznesu polskich firm w Australii;
  • Q&A - sesja pytań i odpowiedzi.

Webinarium odbędzie się 7 kwietnia 2020 r. o godzinie: 10:00 czasu polskiego (CET). Zgłoszenia przyjmowane są do 5 kwietnia br. poprzez formularz.


Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Seminarium odbędzie się w języku polskim.

Serdecznie zapraszamy!

2020-04-07 10:00
Online

Zaproponuj wydarzenie