Zgłoś uwagę
Federacja Przedsiębiorców Polskich

F    L    I    I       

Kalendarz

separator
Nazwa wydarzenia
Data
Lokalizacja
Webinarium PAIH: Prowadzenie biznesu w Azerbejdżanie. Aspekty prawne i logistyczne.
Webinarium PAIH: Prowadzenie biznesu w Azerbejdżanie. Aspekty prawne i logistyczne.
Webinarium PAIH: Prowadzenie b...
2021-03-30, 11:00 - Online

Zasada "jednego okienka" w Azerbejdżanie weszła w życie 30 kwietnia 2007 r. i dzięki temu rejestracja firmy w Azerbejdżanie jest możliwa już w ciągu 3 do 5 dni roboczych. Najpopularniejszą formą prowadzenia działalności w Azerbejdżanie jest spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - powszechnie uważana za najbardziej dogodną formę prowadzenia działalności gospodarczej w tym kraju. Rejestracja działalności w Azerbejdżanie, który stanowi centrum tranzytowe regionu, otwiera łatwy dostęp do rynków WNP, na Bliskim Wschodzie i w Azji Centralnej.

Według raportu "Doing Business 2020", oceniającego kraje pod kątem najbardziej przyjaznych biznesowi regulacji, Azerbejdżan zajął 34. pozycję na świecie, w tym 1. pozycję pod względem łatwości uzyskania kredytów i 9. pozycję pod względem łatwości otwierania biznesu. Duży rynek konsumencki jest również jednym z kluczowych czynników przyciągających zagraniczne firmy do Azerbejdżanu.

Jednocześnie, rząd dąży do pełniejszej integracji rynku azerbejdżańskiego z rynkami światowymi, co również wpływa na politykę budowania przyjaznego klimatu inwestycyjnego. Dodatkowo, zakończenie konfliktu zbrojnego pod koniec zeszłego roku przyczyni się do dalszego wzrostu gospodarczego i dywersyfikacji gospodarki Azerbejdżanu, a także stworzy nowe możliwości dla zagranicznych inwestorów.

Zapraszamy na webinarium PAIH, podczas którego dowiesz się:

  • czym charakteryzuje się rynek azerbejdżański i jakie są możliwości wejścia na niego dla polskich firm,
  • jakie są warunki rejestracji działalności na rynku azerbejdżańskim oraz jej aspekty podatkowe,
  • jakie są możliwości przewozu towarów do Azerbejdżanu i jakie warunki należy spełnić.

Szkolenie poprowadzą:

  • Barbara Bujny, Kierownik Regionu, Centrum Eksportu, PAIH,
  • Elnara Mammadova, Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Baku,
  • Lamiya Khalilova, Dyrektor, Caspian Audyt,
  • Ilkin Sharifov, Dyrektor, Formag Baku.

Webinarium odbędzie się 30 marca o godz. 11:00 i będzie prowadzone w języku polskim i angielskim.

Udział jest bezpłatny i możliwy po uprzedniej rejestracji.
Liczba miejsc ograniczona.
Więcej informacji i rejestracja -> https://bit.ly/3q6HAh7

PAIH Azerbejdżan

2021-03-30 11:00
Online
Webinarium PAIH: ABC Eksportu, czyli pierwsze kroki w eksporcie
Webinarium PAIH: ABC Eksportu, czyli pierwsze kroki w eksporcie
Webinarium PAIH: ABC Eksportu,...
2021-03-09, 11:00 - Online

Rozpoczęcie działalności na rynkach zagranicznych jest naturalną drogą rozwoju dla firm dojrzałych, dla których rodzimy rynek jest już nasycony i możliwości sprzedaży produktów czy usług są znacznie ograniczone.
Niektóre firmy od początku celują w rynki zagraniczne, jeszcze inne w ekspansji szukają ucieczki przed upadłością. Warto jednak wiedzieć, że dotarcie do klienta zagranicznego może wiązać się z koniecznością angażowania zasobów wielokrotnie większych niż w przypadku rynku lokalnego, a ryzyko poniesienia porażki jest o wiele wyższe i jest ona znacznie bardziej kosztowna niż na rynku lokalnym. Rzeczywistość pandemiczna często przyspiesza decyzje, które - kiedy są zbyt spontaniczne - mogą przynieść efekt odwrotny od oczekiwanego.

Decyzja o wejściu na rynek zagraniczny powinna być poprzedzona solidną dawką wiedzy na temat korzyści, zagrożeń oraz praktycznych aspektów prowadzenia działalności eksportowej, jak również narzędzi potrzebnych do prowadzenia efektywnych działań w tym obszarze.

Eksperci PAIH, na podstawie swojego wieloletniego doświadczenia, wynikającego m.in. z obsługi kilkudziesięciu tysięcy zgłoszeń eksportowych od polskich przedsiębiorców, przekażą Państwu podstawową wiedzę dotyczącą korzyści i zagrożeń związanych z ekspansją zagraniczną. W tym celu przygotowali zestaw zagadnień, których znajomość pomoże w przygotowaniu się do podjęcia takich decyzji.

Zapraszamy na webinarium PAIH, podczas którego dowiesz się:

  • na jakie czynniki należy zwrócić uwagę analizując potencjał eksportowy firmy,
  • jak PAIH wspiera przedsiębiorców w podstawowych wyzwaniach związanych z internacjonalizacją działalności,
  • jaki wpływ na prowadzenie biznesu mają różnice kulturowe,
  • jakie są strategie rozwoju działalności oraz ryzyka na rynkach zagranicznych,
  • jak budować wizerunek marki w przestrzeni cyfrowej.

Szkolenie poprowadzą:

  • Wojciech Nowicki, Starszy Konsultant, Centrum Obsługi Przedsiębiorstw, PAIH,
  • Leszek Biały, Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Senegalu,
  • Barbara Kamińska-Szuba, Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Austrii,
  • Krystyna Rappe-Niemirska, Agencja Tailors Group.

Webinarium odbędzie się 9 marca o godz. 11:00 i będzie prowadzone w języku polskim.

Udział jest bezpłatny i możliwy po uprzedniej rejestracji.
Liczba miejsc ograniczona.
Więcej informacji oraz rejestracja -> http://bit.ly/3sAaiZo

2021-03-09 11:00
Online
Webinarium PAIH: Biznes w Niderlandach - sytuacja postcovidowa, trendy i możliwości
Webinarium PAIH: Biznes w Niderlandach - sytuacja postcovidowa, trendy i możliwości
Webinarium PAIH: Biznes w Nide...
2021-03-17, 11:00 - Online

Charakter kryzysu spowodowanego covid-19 na świecie stopniowo się zmienia, a wyzwaniem pozostaje dalsze utrzymanie dobrych międzynarodowych relacji gospodarczych.
Trzy czwarte holenderskich przedsiębiorców prowadzących biznes z zagranicą wskazuje na negatywne konsekwencje ograniczeń w przemieszczaniu się oraz zamknięcia punktów handlowych i usługowych. W pierwszej fazie pojawiły się obawy o zerwanie łańcuchów dostaw i produkcyjnych oraz utrzymanie płynności przepływu towarów. Podczas drugiej fazy stało się jasne, że skutki pandemii nie są równomierne, a niektóre sektory odczuły to bardziej, niż inne.

4 na 10 Holendrów uważa, że do dalszego kontynuowania współpracy z zagranicą potrzeba przygotowania nowej strategii biznesowej. Co trzeci przedsiębiorca dostrzega szanse w rozwiązaniach e-commerce oraz poszukiwaniu partnerów i produktów w krajach, w których dotychczas nie był aktywny.

Jeżeli planujesz ekspansję na rynek niderlandzki i chcesz dowiedzieć się, jak na Twoje działania może wpłynąć obecny kryzys, zapraszamy na webinarium PAIH, podczas którego:

  • dowiesz się jak z pandemią radzi sobie Królestwo Niderlandów i czy działania rządu wpływają na zagranicznych dostawców,
  • opowiemy o najnowszych trendach rynkowych i zmianie nawyków konsumentów niderlandzkich,
  • wskażemy zarówno na możliwości jak i na ograniczenia rynkowe,
  • usłyszysz jak przygotować się na stawianie pierwszych kroków w relacjach z lokalną administracją.

Szkolenie poprowadzą:

  • Justyna Lipczyńska, Kierownik Regionu Europa, Centrum Eksportu, PAIH,
  • Magda Lekan, Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Amsterdamie,
  • Karolina Kozub, Business Development Manager Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Amsterdamie,
  • Maciej Bernatowicz, I Radca Ekonomiczny Ambasady RP w Królestwie Niderlandów, Ambasada RP w Królestwie Niderlandów.

Webinarium odbędzie się 17 marca o godz. 11:00 i będzie prowadzone w języku polskim.

Udział jest bezpłatny i możliwy po uprzedniej rejestracji.
Liczba miejsc ograniczona.
Więcej informacji oraz rejestracja -> https://bit.ly/2MCzIX2

2021-03-17 11:00
Online
Szkolenie online: Korekty po SLIM VACIE. Pytania i odpowiedzi.
Szkolenie online: Korekty po SLIM VACIE. Pytania i odpowiedzi.
Szkolenie online: Korekty po S...
2021-03-18, 10:00 - Online

Zapraszamy Państwa do udziału w kolejnej edycji szkolenia online: Korekty po SLIM VACIE. Pytania i odpowiedzi.

Termin: 18 marca 2021 r., w godzinach od 10:00 do 11:30

Szczegółowe informacje oraz formularz rejestracyjny znajdują się na stronie internetowej: https://b-tax.pl/korekty-po-slim-vacie-szkolenie-online/

Serdecznie zapraszamy!
Business Tax Impel Group

Slim Vat - Impel Tax

2021-03-18 10:00
Online
Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001 (on-line)
Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001 (on-line)
Auditor Wewnętrzny Systemu Zar...
2021-03-30, 09:00 - Online

Szkolenie skierowane jest do kandydatów na Auditorów Wewnętrznych, a także do wszystkich osób zainteresowanych uzyskaniem nowych, przyszłościowych kwalifikacji zawodowych, pragnących zdobyć podstawową wiedzę dotyczącą zasad i metod oceny Systemów Zarządzania Jakością. Ukończenie szkolenia i zdanie egzaminu uprawnia do pełnienia funkcji Auditora Wewnętrznego ISO 9001.

Koszt szkolenia Zgłoszenia 14 dni przed szkoleniem: 600,00 zł/os. netto (738,00 zł/os. brutto) Zgłoszenie w późniejszym terminie: 690,00 zł/ os. netto (848,70 zł/ os. brutto)

Wymagany sprzęt i narzędzia: – dostęp do internetu – przeglądarka internetowa – słuchawki i mikrofon (lub zestaw)
Cena szkolenia zawiera: – Przeprowadzenie egzaminu – Certyfikat Auditora Wewnętrznego języku polskim i angielskim (w przypadku pozytywnie zaliczonego egzaminu) – Zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu – Materiały szkoleniowe oraz informacyjne

Zapisy na szkolenie przyjmujemy na podstawie wypełnionej karty zgłoszenia dostępnej na naszej stronie internetowej pod adresem: https://szkoleniaiso.edu.pl/auditor-wewnetrzny-systemu-zarzadzania-jakoscia-iso-9001/ Lub poprzez kontakt z biurem: e-mail: szkolenia@iso.org.pl tel.: 71 789 08 41, fax: 71 791 39 09 tel. kom.: 604 20 90 43

2021-03-30 09:00
Online
Auditor Wewnętrzny Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością (ISO 9001), Środowiskowego (ISO 14001) oraz BHP (ISO 45001)
Auditor Wewnętrzny Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością (ISO 9001), Środowiskowego (ISO 14001) oraz BHP (ISO 45001)
Auditor Wewnętrzny Zintegrowan...
2021-03-08, 09:00 - Online

Szkolenie przeznaczone jest dla kandydatów na Auditorów Wewnętrznych Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością, Środowiskowego i BHP zgodnego z wymaganiami norm ISO 9001, ISO 14001 i ISO 45001.

Szkolenie dedykowane dla do wszystkich osób zainteresowanych zdobyciem kompetencji zawodowych w zakresie systemów zarządzania. Ukończenie szkolenia i zdanie egzaminu uprawnia do pełnienia funkcji Auditora Wewnętrznego Zintegrowanego Systemu Zarządzania (ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001).
Koszt szkolenia Zgłoszenia 14 dni przed szkoleniem: 990,00 zł/os. netto (1217,70 zł/os. brutto) Zgłoszenie w późniejszym terminie: 1050,00 zł/ os. netto (1291,50 zł/ os. brutto)

Wymagany sprzęt i narzędzia: – dostęp do internetu – przeglądarka internetowa – słuchawki i mikrofon (lub zestaw)

Cena szkolenia zawiera: – Przeprowadzenie egzaminu – Certyfikat Managera w języku polskim i angielskim (w przypadku zdania egzaminu) – Zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu – Materiały szkoleniowe oraz informacyjne

Zapisy na szkolenie przyjmujemy na podstawie wypełnionej karty zgłoszenia dostępnej na naszej stronie internetowej pod adresem: https://szkoleniaiso.edu.pl/auditor-jakosc-srodowisko-bhp/ Lub poprzez kontakt z biurem: e-mail: szkolenia@iso.org.pl tel.: 71 789 08 41, fax: 71 791 39 09 tel. kom.: 604 20 90 43

2021-03-08 09:00
Online
Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Środowiskowego ISO 14001 (on-line)
Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Środowiskowego ISO 14001 (on-line)
Auditor Wewnętrzny Systemu Zar...
2021-03-25, 09:00 - Online

Szkolenie skierowane jest do kandydatów na Auditorów Wewnętrznych, a także do wszystkich osób zainteresowanych uzyskaniem nowych, przyszłościowych kwalifikacji zawodowych, pragnących zdobyć podstawową wiedzę dotyczącą zasad i metod oceny systemów zarządzania środowiskowego. Ukończenie szkolenia i zdanie egzaminu uprawnia do pełnienia funkcji Auditora Wewnętrznego ISO 14001.

Koszt szkolenia Zgłoszenia 14 dni przed szkoleniem: 600,00 zł/os. netto (738,00 zł/os. brutto) Zgłoszenie w późniejszym terminie: 690,00 zł/ os. netto (848,70 zł/ os. brutto)

Wymagany sprzęt i narzędzia: – dostęp do internetu – przeglądarka internetowa – słuchawki i mikrofon (lub zestaw)
Cena szkolenia zawiera: – Przeprowadzenie egzaminu – Certyfikat Auditora Wewnętrznego języku polskim i angielskim (w przypadku pozytywnie zaliczonego egzaminu) – Zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu – Materiały szkoleniowe oraz informacyjne

Zapisy na szkolenie przyjmujemy na podstawie wypełnionej karty zgłoszenia dostępnej na naszej stronie internetowej pod adresem: https://szkoleniaiso.edu.pl/auditor-wewnetrzny-systemu-zarzadzania-srodowiskowego-iso-14001/ Lub poprzez kontakt z biurem: e-mail: szkolenia@iso.org.pl tel.: 71 789 08 41, fax: 71 791 39 09 tel. kom.: 604 20 90 43

2021-03-25 09:00
Online
Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania BHP zgodnego z ISO 45001 (on-line)
Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania BHP zgodnego z ISO 45001 (on-line)
Auditor Wewnętrzny Systemu Zar...
2021-03-11, 09:00 - Online

Szkolenie przeznaczone jest dla kandydatów na Auditorów Wewnętrznych Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy zgodnego z normą ISO 45001, a także do wszystkich osób zainteresowanych uzyskaniem perspektywicznych kwalifikacji zawodowych. Ukończenie szkolenia i zdanie egzaminu uprawnia do pełnienia funkcji Auditora Wewnętrznego ISO 45001.

Koszt szkolenia Zgłoszenia 14 dni przed szkoleniem: 600,00 zł/os. netto (738,00 zł/os. brutto) Zgłoszenie w późniejszym terminie: 690,00 zł/ os. netto (848,70 zł/ os. brutto)

Wymagany sprzęt i narzędzia: – dostęp do internetu – przeglądarka internetowa – słuchawki i mikrofon (lub zestaw)
Cena szkolenia zawiera: – Przeprowadzenie egzaminu – Certyfikat Auditora Wewnętrznego języku polskim i angielskim (w przypadku pozytywnie zaliczonego egzaminu) – Zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu – Materiały szkoleniowe oraz informacyjne

Zapisy na szkolenie przyjmujemy na podstawie wypełnionej karty zgłoszenia dostępnej na naszej stronie internetowej pod adresem: https://szkoleniaiso.edu.pl/auditor-wewnetrzny-bhp-iso45001/ Lub poprzez kontakt z biurem: e-mail: szkolenia@iso.org.pl tel.: 71 789 08 41, fax: 71 791 39 09 tel. kom.: 604 20 90 43

2021-03-11 09:00
Online
Inspektor Ochrony Danych Osobowych (IOD) – rola i zadania w myśl Rozporządzenia RODO (on-line)
Inspektor Ochrony Danych Osobowych (IOD) – rola i zadania w myśl Rozporządzenia RODO (on-line)
Inspektor Ochrony Danych Osobo...
2021-03-23, 09:00 - Online

Szkolenie skierowane jest do kandydatów na Audytorów Wewnętrznych, a także do wszystkich osób zainteresowanych uzyskaniem nowych, przyszłościowych kwalifikacji zawodowych, pragnących zdobyć podstawową wiedzę dotyczącą zasad i metod oceny systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji. Ukończenie szkolenia i zdanie egzaminu uprawnia do pełnienia funkcji Audytora Wewnętrznego ISO/ IEC 27001.

Koszt szkolenia Zgłoszenia 14 dni przed szkoleniem: 700,00 zł/os. netto (861,00 zł/os. brutto) Zgłoszenie w późniejszym terminie: 790,00 zł/ os. netto (971,70 zł/ os. brutto)

Wymagany sprzęt i narzędzia: – dostęp do internetu – przeglądarka internetowa – słuchawki i mikrofon (lub zestaw)
Cena szkolenia zawiera: – Zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu – Materiały szkoleniowe oraz informacyjne

Zapisy na szkolenie przyjmujemy na podstawie wypełnionej karty zgłoszenia dostępnej na naszej stronie internetowej pod adresem: https://szkoleniaiso.edu.pl/inspektor-ochrony-danych-osobowych/ Lub poprzez kontakt z biurem: e-mail: szkolenia@iso.org.pl tel.: 71 789 08 41, fax: 71 791 39 09 tel. kom.: 604 20 90 43

2021-03-23 09:00
Online
Akredytacja laboratorium: Szkoła analiz klasycznych w badaniach środowiskowych (on-line)
Akredytacja laboratorium: Szkoła analiz klasycznych w badaniach środowiskowych (on-line)
Akredytacja laboratorium: Szko...
2021-03-08, 09:00 - Online

Szkolenie skierowane jest do personelu laboratorium odpowiedzialnego za obsługę klienta, przegląd zleceń, wykonywanie badań w tym nadzór nad wyposażeniem oraz zapewnienie spójności pomiarowej, sporządzanie raportów z badań w tym stwierdzenie zgodności z wymaganiami, realizację potwierdzenia ważności wyników badań oraz weryfikację metod badawczych. Będzie doskonałym szkoleniem doskonalącym dla audytorów wewnętrznych w obszarze technicznym.

Koszt szkolenia Zgłoszenia 14 dni przed szkoleniem: 400,00 zł/os. netto (492,00 zł/os. brutto) Zgłoszenie w późniejszym terminie: 450,00 zł/ os. netto (553,50 zł/ os. brutto)

Wymagany sprzęt i narzędzia: – dostęp do internetu – przeglądarka internetowa – słuchawki i mikrofon (lub zestaw)
Cena szkolenia zawiera: – Zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu – Materiały szkoleniowe oraz informacyjne

Zapisy na szkolenie przyjmujemy na podstawie wypełnionej karty zgłoszenia dostępnej na naszej stronie internetowej pod adresem: https://szkoleniaiso.edu.pl/szkolenie-akredytacja-laboratorium-analizy-klasyczne/ Lub poprzez kontakt z biurem: e-mail: szkolenia@iso.org.pl tel.: 71 789 08 41, fax: 71 791 39 09 tel. kom.: 604 20 90 43

2021-03-08 09:00
Online
Wymagania dot. korzystania ze znaków towarowych FSC przez posiadaczy certyfikatu (on-line)
Wymagania dot. korzystania ze znaków towarowych FSC przez posiadaczy certyfikatu (on-line)
Wymagania dot. korzystania ze ...
2021-03-25, 09:00 - Webinarium

Szkolenie skierowane jest do posiadaczy certyfikatu FSC lub tych z Państwa, którzy zamierzają certyfikat niedługo uzyskać, i dodatkowo są zainteresowani etykietowaniem wyrobów lub promowaniem certyfikacji. Udział w szkoleniu pozwoli uczestnikom zoptymalizować działania marketingowe zarówno w zakresie etykietowania wyrobów, jak i promowania certyfikacji FSC.

Koszt szkolenia Zgłoszenia 14 dni przed webinarium: 250,00 zł/os. netto (307,50 zł/os. brutto) Zgłoszenie w późniejszym terminie: 290,00 zł/ os. netto (356,70 zł/ os. brutto)

Wymagany sprzęt i narzędzia: – dostęp do internetu – przeglądarka internetowa – słuchawki i mikrofon (lub zestaw)
Cena szkolenia zawiera: – Zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu – Materiały szkoleniowe oraz informacyjne

Zapisy na szkolenie przyjmujemy na podstawie wypełnionej karty zgłoszenia dostępnej na naszej stronie internetowej pod adresem: https://szkoleniaiso.edu.pl/szkolenie-etykietowanie-fsc/ Lub poprzez kontakt z biurem: e-mail: szkolenia@iso.org.pl tel.: 71 789 08 41, fax: 71 791 39 09 tel. kom.: 604 20 90 43

2021-03-25 09:00
Webinarium
Webinarium PAIH: Inwestuj w Maroko
Webinarium PAIH: Inwestuj w Maroko
Webinarium PAIH: Inwestuj w Ma...
2021-03-29, 10:00 - Online

Maroko to przyjazny dla biznesu kraj, w którym na zagranicznych inwestorów czekają liczne zachęty oraz wzorowane na polskich specjalne strefy ekonomiczne. Ten kraj może stać się dla polskich przedsiębiorstw oknem na Afrykę, której ogromny potencjał biznesowy pozostaje wciąż niewykorzystany.
Według raportu PwC i PFR TFI "W poszukiwaniu okazji inwestycyjnych", Maroko jest najatrakcyjniejszym kierunkiem inwestycyjnych dla firm chcących zmniejszyć koszty produkcji. Do inwestycji zachęcają też dynamiczna industrializacja, stabilność polityczna oraz strategiczne położenie geograficzne kraju u wrót Afryki. W rankingu Financial Times, specjalna strefa ekonomiczna w Tangerze została sklasyfikowana jako druga najatrakcyjniejsza strefa wolnocłowa na świecie.

Zapraszamy na webinarium PAIH, podczas którego dowiesz się:

  • w jakich sektorach obserwujemy największy napływ inwestycji,
  • jak przygotować się do inwestycji w Maroku,
  • w jakich regionach inwestować,
  • jakie zachęty czekają na inwestorów,
  • jak zdobyć finansowanie swojego projektu inwestycyjnego.

Szkolenie poprowadzą:

  • Aleksandra Kowalska-Labraiki, Starszy Konsultant, Centrum Eksportu, PAIH,
  • Maciej Klósak, Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Casablance,
  • Jan Bochniak, Business Development Manager Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Casablance.

Webinarium odbędzie się 29 marca o godz. 10:00 i będzie prowadzone w języku polskim.

Udział jest bezpłatny i możliwy po uprzedniej rejestracji.
Liczba miejsc ograniczona.
Więcej informacji oraz rejestracja -> http://bit.ly/3b3png8

2021-03-29 10:00
Online
Webinarium PAIH: Rynek HORECA w Grecji
Webinarium PAIH: Rynek HORECA w Grecji
Webinarium PAIH: Rynek HORECA ...
2021-03-22, 10:00 - Online

Niespełna 11-milionowa Grecja posiada ponad 40 tysięcy obiektów zakwaterowania i stanowi jedną z najbardziej popularnych destynacji turystycznych w Europie. Stale wzrastająca liczba turystów, a co za tym idzie, także obiektów noclegowych i restauracji, generuje szereg nowych potrzeb na różnorodne produkty związane z sektorem HORECA.

Sektor HORECA to nie tylko same hotele i lokale gastronomiczne, ale także branże zajmujące się świadczeniem usług takich jak produkcja tekstyliów, mebli hotelowych, akcesoriów i urządzeń używanych w gastronomii, a także profesjonalnej odzieży dla personelu. Dlatego właśnie współpraca z Grecją, która w głównej mierze bazuje na imporcie stanowi doskonały potencjał, który mogą wykorzystać także polscy przedsiębiorcy.

Partnerem wydarzenia jest firma FORUM SA, organizator największych na Bałkanach targów branży gastronomicznej i hotelarskiej HORECA.

Zapraszamy na webinarium PAIH, podczas którego poznasz:

  • szansy i bariery podczas ekspansji na rynek grecki,
  • jakie są główne zrzeszeniach i organizacje branżowych,
  • najistotniejsze informacje dotyczące sezonu turystycznego i greckiej branży HORECA,
  • najważniejsze imprezy targowe branży HORECA,
  • największe sieci cash & carry.

Szkolenie poprowadzą:

  • Justyna Lipczyńska, Kierownik Regionu Europa, Centrum Eksportu, PAIH,
  • Joanna Szymańska, Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Atenach,
  • Marta Szajbel-Nikolaou, Ekspert Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Atenach,
  • Filippos Papanastasiou, Dyrektor ds. Rozwoju Międzynarodowego w FORUM SA,
  • Nikos Mastichiadis, Kierownik Sprzedaży Międzynarodowej w FORUM SA.

Webinarium odbędzie się 22 marca o godz. 10:00 i będzie prowadzone w języku polskim i angielskim.

Udział jest bezpłatny i możliwy po uprzedniej rejestracji.
Liczba miejsc ograniczona.
Więcej informacji oraz rejestracja -> http://bit.ly/2ObAJWx

2021-03-22 10:00
Online
Webinar Deloitte: Zatory płatnicze – półmetek wdrażania nowych obowiązków dla przedsiębiorców
Webinar Deloitte: Zatory płatnicze – półmetek wdrażania nowych obowiązków dla przedsiębiorców
Webinar Deloitte: Zatory płatn...
2021-03-19, 10:00 - Online

Sprawozdanie to nie wszystko. Co nam mówią dane ze sprawozdań i jak mogą wykorzystać tę wiedzę podmioty, które nie raportują? 

Jak łatwo nie docenić zmienionej 1 stycznia 2020 r. ustawy „antyzatorowej” opowiemy w trakcie webinaru „Zatory płatnicze – półmetek wdrażania nowych obowiązków dla przedsiębiorców”. Podzielimy się naszymi doświadczeniami ze wsparcia przy niedawnym przygotowywaniu i składaniu sprawozdań o stosowanych praktykach płatniczych.

Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zmianie niektórych ustaw w celu ograniczenia zatorów płatniczych niedawno przeżywała swój pierwszy rok obowiązywania.

Trud, jaki spowodowała konieczność właściwego zidentyfikowania danych i prawidłowego ujęcia ich w niedawno składanym sprawozdaniu z praktyk płatniczych pokazuje, jak łatwo jest nie docenić nowych regulacji. Raportowanie przez dużych podatników zostało zakończone, ale to w zasadzie dopiero początek kontroli praktyk płatniczych już nie tylko wśród tych największych podmiotów. Zaczyna się właśnie drugi, ostatni rok, gdy przepisy przejściowe dają trochę więcej swobody w dyscyplinie płatniczej polskich podmiotów. Na rok 2022 należałoby jednak być już dobrze przygotowanym.

Trzeba jednak podkreślić, że właściwe narzędzia do weryfikacji stosowania tzw. przepisów antyzatorowych posiada przede wszystkim Prezes UOKiK i to wobec wszystkich polskich przedsiębiorców, a nie tylko dużych podatników oraz przez cały rok, a nie tylko w styczniu każdego roku.

W trakcie naszego spotkania podejmiemy próbę odpowiedzi na pytania:

  • W oparciu o złożone pierwsze sprawozdaniach z praktyk płatniczych - jaką dyscyplinę płatniczą wykazują polscy przedsiębiorcy?
  • Co więcej mówią dane pokazane w tych sprawozdaniach i jak można wykorzystać tę wiedzę?
  • Czego sprawozdania nie pokażą?
  • Dlaczego warto dostosować swoje procedury i praktyki płatnicze do wymogów nowych przepisów ustawy „antyzatorowej”?
  • Jak przygotować się na wypadek potencjalnej kontroli UOKiK dot. stosowania praktyk płatniczych?
  • Jak przygotować przedsiębiorstwo do następnych raportowań? Dla jakich pomiotów będzie to nowy obowiązek i jak się powinny do tego przygotować?

Chcielibyśmy opowiedzieć o tym jak adresować te obowiązki, by ustrzec się od potencjalnych kar i nie narazić się na uszczerbek dobrej renomy firmy.

Bezpłatne seminarium on-line: 19 marca 2021 r., godz. 10.00 - 11.00.
Więcej informacji oraz rejestracja -> http://bit.ly/3q46rlJ

Na webinar zaprasza organizator wydarzenia firma Deloitte!

2021-03-19 10:00
Online
Webinarium PwC: Wpływ pandemii COVID-19 na ceny transferowe
Webinarium PwC: Wpływ pandemii COVID-19 na ceny transferowe
Webinarium PwC: Wpływ pandemii...
2021-03-11, 10:00 - Online

Rok 2020 był rokiem szczególnym. Pandemia Covid-19 wywarła olbrzymi wpływ na prawie każdy element naszego życia, w tym na prowadzenie działalności gospodarczej. Praktyczne problemy dotyczące wpływu pandemii Covid-19 na ceny transferowe zostały poruszone w wydanych w grudniu 2020 r. Wytycznych OECD.

W Wytycznych, będących wynikiem konsensusu administracji 137 krajów, poruszono następujące kwestie:

  • badanie porównywalności i przygotowanie analiz porównawczych,
  • straty i alokacja szczególnych kosztów związanych z pandemią,
  • wpływ wsparcia i programów rządowych na problematykę cen transferowych,
  • uprzednie porozumienia cenowe.

Zapraszamy do udziału w bezpłatnym webinarium, podczas którego eksperci PwC podzielą się swoimi doświadczeniami oraz obserwacjami dotyczącymi najczęstszych problemów związanych z wpływem pandemii Covid-19 na ceny transferowe, w szczególności w kontekście tego, jak przygotować się do wypełnienia obowiązków w zakresie raportowania za 2020 r. (oświadczenie zarządu o rynkowości / formularz TP-R).

Podczas webinarium odpowiemy m.in. na następujące pytania:

  • Na co zwrócić uwagę przy ocenie wpływu pandemii na działalność spółki i rozliczenia z podmiotami powiązanymi?
  • Czy doszło do zmiany modelu cen transferowych (rozliczeń z podmiotami powiązanymi)?
  • Jak udokumentować zmianę modelu cen transferowych lub jej brak?
  • Na co zwrócić uwagę przygotowując analizy porównawcze za 2020 r.?
  • Jak podejść do zdarzeń nadzwyczajnych mających miejsce w 2020 r.?
  • Co dalej w 2021 r.?

Prowadzący:

  • Agata Biernat - Starszy Menedżer, Zespół Cen Transferowych PwC
  • Katarzyna Witek-Gach - Menedżer, Zespół Cen Transferowych PwC
  • Mariusz Sobota - Menedżer, Zespół Cen Transferowych PwC

Udział w webinarium jest bezpłatny.
Więcej informacji oraz rejestracja -> 
http://pwc.to/3bUDGD8

2021-03-11 10:00
Online

Zaproponuj wydarzenie