Terminy szkolenia:
19-20.12.2019 r.
Cel szkolenia:
Zapoznanie uczestników z planowaniem Systemów Zarządzania w organizacji (niezależnie od rodzaju systemu). Uczestnicy szkolenia poznają zasady wdrażania, utrzymywania, nadzorowania, doskonalenia systemów zarządzania w Organizacji i roli Managera (Pełnomocnika) w tych procesach niezależnie od tego co jest przedmiotem systemu: jakość, BHP, zarządzanie środowiskowe, bezpieczeństwo informacji, ciągłość działania i inne (w szczególności systemy zintegrowane).
Do kogo skierowane jest szkolenie:
Szkolenie skierowane jest do kandydatów na Manager'ów (Pełnomocników), a także do wszystkich osób zainteresowanych uzyskaniem nowych, przyszłościowych kwalifikacji zawodowych, pragnących zdobyć podstawową wiedzę dotyczącą zasad i metod utrzymania i doskonalenia systemu zarządzania w nowoczesnym przedsiębiorstwie. Ukończenie szkolenia i zdanie egzaminu uprawnia do pełnienia funkcji Managera (Pełnomocnika) Systemów Zarządzania.
Zgłoszenia do 7 dni przed datą szkolenia
Czas trwania: 2 dni; 9:00-17:00 (16 godzin zajęć)
Miejsce szkolenia: Wrocław
Cena: 890,00 zł/ os. netto + 23% VAT (1094,70 zł/ os. brutto)
Organizator: Centrum Doradczo Szkoleniowe MALON GROUP
Cena szkolenia zawiera:
-
Przeprowadzenie egzaminu
-
Certyfikat Managera w języku polskim i angielskim (otrzymają je osoby, które zdadzą egzamin)
-
Zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu
-
Materiały szkoleniowe oraz informacyjne
-
W cenę szkolenia wliczony jest poczęstunek i obiady
Kontakt:
e-mail: szkolenia@iso.org.pl
tel.: 71 789 08 41
tel. kom.: 604 20 90 43
fax: 71 791 39 09
Zgłoś swoje uczestnictwo w szkoleniu - pobierz kartę zgłoszenia na szkolenie (format: pdf/ doc) wypełnij i odeślij na adres e-mail: szkolenia@iso.org.pl lub fax: 71 791 39 09
Więcej informacji: www.szkoleniaiso.edu.pl
Program szkolenia:
-
Wprowadzenie
-
Idea i podstawy Systemów Zarządzania
-
Podstawy systemów zarządzania i filary ich skuteczności
-
Rodzaje systemów zarządzania oraz ich podstawy
-
Planowanie Systemu Zarządzania
-
Manager (Pełnomocnik) ds. SZ oraz jego rola w systemie
-
Określenie kontekstu organizacji
-
Zakres Systemu Zarządzania
-
Podejście procesowe
-
Podejście odnoszące się do ryzyka i szans
-
Polityka i cele
-
Dokumentacja systemu zarządzania
-
Struktura wymagań norm dotyczących systemów
-
cechy charakterystyczne najpopularniejszych systemów zarządzania
-
Wdrażanie Systemu Zarządzania
-
Wdrażanie: ewolucja czy rewolucja?
-
Zarządzanie informacją
-
Świadomość pracowników Organizacji
-
Weryfikacja Systemu Zarządzania
-
Audity wewnętrzne
-
Przegląd systemu przez kierownictwo sposobem oceny skuteczności systemu zarządzania
-
Monitorowanie i pomiary oraz analiza i ocena wyników systemu
-
Audity zewnętrzne
-
Nadzorowanie i doskonalenie Systemu Zarządzania
-
Postępowanie z niezgodnościami – idea działań korygujących
-
Zarządzanie zmianami
-
Doskonalenie systemów zarządzania
-
Dyskusja, podsumowanie
-
Egzamin końcowy