Termin szkolenia: 20-21.08.06.2020 r.
Cel szkolenia: Zapoznanie uczestników z planowaniem Systemów Zarządzania w organizacji (niezależnie od rodzaju systemu). Uczestnicy szkolenia poznają zasady wdrażania, utrzymywania , nadzorowania, doskonalenia systemów zarządzania w Organizacji i roli Managera (Pełnomocnika) w tych procesach niezależnie od tego co jest przedmiotem systemu: jakość, BHP, zarządzanie środowiskowe, bezpieczeństwo informacji, ciągłość działania i inne (w szczególności systemy zintegrowane).
Do kogo skierowane jest szkolenie: Szkolenie skierowane jest do kandydatów na Manager'ów (Pełnomocników), a także do wszystkich osób zainteresowanych uzyskaniem nowych, przyszłościowych kwalifikacji zawodowych, pragnących zdobyć podstawową wiedzę dotyczącą zasad i metod utrzymania i doskonalenia systemu zarządzania w nowoczesnym przedsiębiorstwie.
Ukończenie szkolenia i zdanie egzaminu uprawnia do pełnienia funkcji Managera (Pełnomocnika) Systemów Zarządzania.
Koszt szkolenia: Zgłoszenia 14 dni przed szkoleniem: 700,00 zł/os. netto (861,00 zł/os. brutto) Zgłoszenie w późniejszym terminie: 790,00 zł/ os. netto (971,70 zł/ os. brutto)
Czas trwania szkolenia: 2 dni; 9:00-17:00 (16 godzin zajęć)
Organizator: MALON GROUP
Wymagany sprzęt i narzędzia:
- dostęp do internetu
- przeglądarka internetowa
- słuchawki i mikrofon (lub zestaw)
Cena szkolenia zawiera:
- Przeprowadzenie egzaminu
- Certyfikat Managera w języku polskim i angielskim (w przypadku zdania egzaminu)
- Zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu
- Materiały szkoleniowe oraz informacyjne
Kontakt: e-mail: szkolenia@iso.org.pl tel.: 71 789 08 41 tel. kom.: 604 20 90 43 fax: 71 791 39 09
Zgłoś swoje uczestnictwo w szkoleniu za pomocą formularza znajdującego się na naszej stronie internetowej: https://szkoleniaiso.edu.pl/rejestracja/pobierz
Więcej informacji: www.szkoleniaiso.edu.pl
Program szkolenia:
- Wprowadzenie
- Idea i podstawy Systemów Zarządzania
• Podstawy systemów zarządzania i filary ich skuteczności
• Rodzaje systemów zarządzania oraz ich podstawy - Planowanie Systemu Zarządzania
• Manager (Pełnomocnik) ds. SZ oraz jego rola w systemie
• Określenie kontekstu organizacji
• Zakres Systemu Zarządzania
• Podejście procesowe
• Podejście odnoszące się do ryzyka i szans
• Polityka i cele
• Dokumentacja systemu zarządzania
• Struktura wymagań norm dotyczących systemów o cechy charakterystyczne najpopularniejszych systemów zarządzania - Wdrażanie Systemu Zarządzania
• Wdrażanie: ewolucja czy rewolucja?
• Zarządzanie informacją
• Świadomość pracowników Organizacji - Weryfikacja Systemu Zarządzania
• Audity wewnętrzne
• Przegląd systemu przez kierownictwo sposobem oceny skuteczności systemu zarządzania
• Monitorowanie i pomiary oraz analiza i ocena wyników systemu
• Audity zewnętrzne - Nadzorowanie i doskonalenie Systemu Zarządzania
• Postępowanie z niezgodnościami – idea działań korygujących
• Zarządzanie zmianami
• Doskonalenie systemów zarządzania - Dyskusja, podsumowanie
- Egzamin końcowy