Terminy szkolenia:
02-03.12.2019 r.
Cel szkolenia:
Zapoznanie uczestników z planowaniem Systemu Zarządzania Jakością w organizacji, jak również z zasadami jego wdrażania i roli, jaką pełni Manager (Pełnomocnik) ds. SZJ w procesie. Uczestnicy szkolenia poznają efektywne metody doskonalenia Systemu Jakości, jak również skuteczne metody nadzoru nad Systemem w Organizacji.
Do kogo skierowane jest szkolenie:
Szkolenie skierowane jest do kandydatów na Manager'ów (Pełnomocników), a także do wszystkich osób zainteresowanych uzyskaniem nowych, przyszłościowych kwalifikacji zawodowych, pragnących zdobyć podstawową wiedzę dotyczącą zasad i metod utrzymania i doskonalenia systemu zarządzania w nowoczesnym przedsiębiorstwie. Ukończenie szkolenia i zdanie egzaminu uprawnia do pełnienia funkcji Managera (Pełnomocnika) Systemu Zarządzania Jakością wg normy ISO 9001.
Zgłoszenia do 7 dni przed datą szkolenia
Czas trwania: 2 dni; 9:00-17:00 (16 godzin zajęć)
Miejsce szkolenia: Wrocław
Cena: 890,00 zł/ os. netto + 23% VAT (1094,70 zł/ os. brutto)
Organizator: Centrum Doradczo Szkoleniowe MALON GROUP
Cena szkolenia zawiera:
-
Przeprowadzenie egzaminu
-
Certyfikat Managera w języku polskim i angielskim (otrzymają je osoby, które zdadzą egzamin)
-
Zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu
-
Materiały szkoleniowe oraz informacyjne
-
W cenę szkolenia wliczony jest poczęstunek i obiady
Kontakt:
e-mail: szkolenia@iso.org.pl
tel.: 71 789 08 41
tel. kom.: 604 20 90 43
fax: 71 791 39 09
Zgłoś swoje uczestnictwo w szkoleniu - pobierz kartę zgłoszenia na szkolenie (format: pdf/ doc) wypełnij i odeślij na adres e-mail: szkolenia@iso.org.pl lub fax: 71 791 39 09
Więcej informacji: www.szkoleniaiso.edu.pl
Program szkolenia:
-
Wprowadzenie
-
Idea i podstawy Systemu Zarządzania Jakością
-
System Zarządzania Jakością
-
Podstawy systemu zarządzania jakością i filary jego skuteczności
-
Planowanie Systemu Zarządzania Jakością
-
Manager (Pełnomocnik) ds. SZJ oraz jego rola w systemie
-
Określenie kontekstu organizacji
-
Zakres Systemu Zarządzania Jakością
-
Procesy i ich wzajemne zależności
-
Podejście odnoszące się do ryzyka i szans
-
Polityka Jakości i cele jakości
-
Dokumentacja systemu zarządzania jakością
-
Wymagania normy ISO 9001
-
Wdrażanie Systemu Zarządzania Jakością
-
Wprowadzanie zmian w Organizacji wynikających z regulacji Systemu Zarządzania Jakością
-
Zarządzanie informacją
-
Świadomość projakościowa pracowników Organizacji
-
Weryfikacja Systemu Zarządzania Jakością
-
Audity wewnętrzne
-
Przegląd systemu przez kierownictwo sposobem oceny skuteczności Systemu zarządzania Jakością
-
Monitorowanie i pomiary oraz analiza i ocena wyników
-
Audity zewnętrzne
-
Nadzorowanie i doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością
-
Postępowanie z niezgodnościami – idea działań korygujących
-
Zarządzanie zmianami
-
Doskonalenie systemu zarządzania
-
Dyskusja, podsumowanie
-
Egzamin końcowy