Zgłoś uwagę Gryfy 2020 duży
Federacja Przedsiębiorców Polskich

F    L    I    I       
Employer branding ma znaczenie

Employer branding w świecie Social Mediów to temat pierwszego spotkania z cyklu Art. & Business. Najbliższe spotkanie odbędzie się 27 lutego w Galerii DNA w Centrum Handlowym Sky Tower. Dla naszych czytelników mamy 4 zaproszenia na to wydarzenie.

Podczas pierwszego spotkania odbędzie się prelekcja pt. „Employer branding”, którą poprowadzą Magdalena Kasprzykowska oraz Piotr Wawrzynów z Fabryki Idei. W programie wydarzenia są również mini warsztaty wina wraz z degustacją trunków, które poprowadzi sommelier Mirosław Lasota, a także sesja networkingowa.

W trakcie prelekcji o employer brandingu uczestnicy dowiedzą się jak tworzyć strategie budowania wizerunku firmy jako pracodawcy oraz w jaki sposób stworzyć kampanię ukierunkowaną na jego wzmocnienie. Dowiedzą się również jak prowadzić komunikację zewnętrzną m.in. z lokalną społecznością, partnerami akademickimi, biurami karier i organizacjami studenckimi, a także komunikację wewnętrzną. Omówione zostaną tu m.in. audyty mierzące efektywność komunikacji, budowa narzędzi komunikacyjnych, a także produkcja contentu.

Dla czytelników portalu WroBiznes mamy 4 darmowe zaproszenia na to wydarzenie. Aby je zdobyć, wystarczy udzielić odpowiedzi na pytanie: jak nazywają się i jaką firmę reprezentują osoby, które poprowadzą prelekcję pt. „Employer branding”. Na odpowiedzi czekamy do 26 lutego 2020 r. ,do godz. 9:00 pod adresem: biuro@zig.pl. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem konkursu.
Regulamin konkursu pt. „Employer branding w świecie Social Mediów”.

Organizatorem cyklu spotkań Art & Business jest Galeria DNA & Prosecco Bar. Spotkania będą się odbywać raz w miesiącu w przestrzeni Galerii DNA w Galerii Handlowej Sky Tower.
Zachodnia Izba Gospodarcza - Pracodawcy i Przedsiębiorcy oraz portal WroBiznes.pl objęli patronat nad cyklem wydarzeń Art & Business.

Termin: 27 lutego 2020 r.
Godzina: 14:30 - 17:00
Miejsce: Galerii DNA w Centrum Handlowym Sky Tower
Więcej informacji: http://bit.ly/2T0HAkc

 

Udostępnij >
T