Zgłoś uwagę
Federacja Przedsiębiorców Polskich

F    L    I    I       
Luksusowy hotel na Ostrowie Tumskim otwarty

Swoich pierwszych gości przywitał właśnie nowy pięciogwiazdkowy hotel zlokalizowany w historycznej części Wrocławia - The Bridge Wroclaw MGallery, należący do Grupy Accor.

MGallery Hotel Collection to pierwsza stworzona przez międzynarodową grupę hotelową marka pięciogwiazdkowych hoteli butikowych. Zadebiutowała w 2008 roku pokazując zupełnie nowe oblicze nowoczesnego luksusu. Kultura i historia przenikają się w nich z nowoczesnym designem i sztuką współczesną, tworząc niepowtarzalną atmosferę. Każdy hotel ma swoją unikatową osobowość i jest efektem twórczej pracy światowej sławy architektów i projektantów wnętrz.

– MGallery jest propozycją dla gości pełnych pasji, oczekujących od hotelu wyjątkowego doświadczenia związanego z podróżowaniem i poznawaniem nowych kultur – mówi Joanna Świerkosz, VP marketing & guest experience Eastern Europe w Grupie Accor. - Może być to pobyt w historycznej nieruchomości, możliwość obcowania ze sztuką i niespotykanym designem czy autentyczna, autorska kuchnia. Właśnie takie doznania oferują hotele MGallery. Każdy opowiada inną historię, ma swój zapach, charakterystyczne przedmioty i rytuały czy dedykowaną ofertę kulinarną, a przede wszystkim –  jest wpisany w krajobraz i tradycję miejsca, w którym się znajduje.

Obecnie kolekcję MGallery tworzy ponad 100 obiektów zlokalizowanych w 28 krajach na całym świecie. W regionie Europy Wschodniej hotele znajdują się w Pradze, Budapeszcie, Tarcinie nieopodal Sarajewa, a teraz również – we Wrocławiu i Krakowie. Kolejne otwarcia w najbliższych latach planowane są m.in. w Juracie oraz bułgarskim Płowdiw.

– Jesteśmy niezwykle dumni, że obok przepięknych obiektów w Czechach, na Węgrzech oraz Bośni, możemy rozwijać tę wyjątkową markę również w Polsce – dodaje Joanna Świerkosz. - Nowy hotel to zawsze ogromne wyzwanie, a nowa marka, to podwójna odpowiedzialność, ale i ogromna satysfakcja. Wierzę, że MGallery we Wrocławiu – ze swoją historią i klimatem, będzie przez gości kochane tak samo, jak w przypadku już ponad 100 istniejących obiektów marki na całym świecie.

Jako marka hoteli butikowych, każdy MGallery jest unikatowy, ale cechą wspólną są charakterystyczne elementy, dzięki, którym wszystkie obiekty stanowią spójną kolekcję.
Zgodnie z filozofią celebrowania wyjątkowych chwil, każdy hotel kreuje własne, niepowtarzalne doświadczenie. We Wrocławiu na gości czekają romantyczne chwile na hotelowym dachu, pod rozgwieżdżonym firmamentem, gdzie delektując się szampanem, mogą podziwiać widok zasypiającego miasta oraz urok mistycznej wyspy.

Częścią tożsamości marki jest również WELL-BEING – dbałość o dobre samopoczucie gości, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb podróżujących kobiet. Przejawia się ono m.in. poprzez bogatą ofertę SPA, odpowiednio zbilansowane posiłki czy najwyższej jakości kosmetyki i akcesoria. Od 2017 roku, zgodnie z filozofią Inspired by Her, globalną ambasadorką marki MGallery jest Ines de la Fressange – modelka, projektantka, ikona francuskiego stylu, a przede wszystkim – aktywna i pewna siebie kobieta. Będąc ucieleśnieniem wymagającej, eleganckiej podróżniczki, potrafi ona doskonale zdefiniować potrzeby kobiet i właśnie w tym obszarze wspiera MGallery.

Do jednego z najważniejszych filarów MGallery należy design i architektura. Nieruchomości mogą mieć klasyczny charakter, nawiązywać do konkretnej epoki lub być bardzo nowoczesne, jednak zawsze oddają klimat miejsca, gdzie są zlokalizowane. W przestrzeniach nie brakuje dzieł sztuki, designerskich mebli czy zaskakujących rozwiązań architektonicznych. Inspirując gości, hotele współpracują z artystami, organizują wernisaże i pokazy. Wrocławski MGallery, tworząc projekt wnętrz, zaprosił do współpracy architektów z pracowni Medusa Group, którzy doskonale uchwycili klimat mistycznego Ostrowa Tumskiego, uwzględniając nowoczesny charakter marki.

Udostępnij >
T