Zgłoś uwagę
Federacja Przedsiębiorców Polskich

F    L    I    I       
Nauczą Employer Brandingu

Agencja Multum PR wraz z Dolnośląską Szkołą Wyższą organizuje studia podyplomowe z kreowania wizerunku pracodawcy. W ciągu dwóch semestrów studenci zostaną przeprowadzeni przez zagadnienia najistotniejsze dla budowania marki pracodawcy.

Studia, które rozpoczną się już w najbliższym roku akademickim,  podzielono na pięć bloków tematycznych: Public Relations, Branding i Design, Human Resources, Employer Branding oraz Zarządzanie projektami.

– Employer Branding to temat, którego wiele polskich firm wciąż się uczy - uważa Paweł Ciećkiewicz, Employer Branding Partner w Multum PR, koordynator projektu z ramienia agencji. - Polscy przedsiębiorcy dostrzegają konieczność podjęcia działania, ale często nie wiedzą od czego zacząć. Między innymi z myślą o takich firmach przygotowaliśmy program studiów. Optymalną formą jest uczenie się od najlepszych. Dlatego postawiliśmy przede wszystkim na specjalistów.

Największą wartością studiów są wykładowcy, a wśród nich kadra DSW oraz praktycy z firm takich jak: Nokia, Toyota, EY Global Services, Orange, Kinnarps, Santander Consumer Bank czy Idea Getin Leasing.

– Nie bez powodu nadaliśmy studiom nazwę Employer Branding praktycznie – twierdzi Paweł Ciećkiewicz. - Poza wykładami, gdzie teoria będzie przeplatana bieżącymi case studies, proponujemy zajęcia w formie warsztatów i ćwiczeń, na których uczestnicy wypracują funkcjonalne narzędzia Employer Branding dla swojej firmy. Zależy nam, by po ukończeniu wspieranego przez nas kierunku, studenci byli w stanie przeanalizować sytuację przedsiębiorstwa, a następnie stworzyć dla niego plan działań wraz z odpowiednimi kanałami i narzędziami, które pozwolą im świadomie zbudować markę pracodawcy.

Aktualnie trwa nabór na studia. Zajęcia wystartują w październiku 2019 r. Zaplanowano łącznie 195 godzin zajęć.

Udostępnij >
T