W czwartek, 29 sierpnia, zostanie otwarty drugi wrocławski N-Park, przy ul. Maślickiej. Wśród najemców znalazły się takie marki jak Stokrotka, Rossmann, Action, KiK, Media Expert, KFC, Domino’s Pizza, Fitness Academy. Działać tu będzie również biuro podróży Dedal Travel i punkt usług finansowych Kiosk Finansowy.
N-Park na Maślicach to drugi projekt pod tą marką we Wrocławiu i trzecia inwestycja firmy Napollo w mieście. Pierwszy wrocławski N-Park działa od końca 2017 roku przy ul. J. Gagarina. Napollo jest również właścicielem obiektu Galaktyka przy ul. Ślężnej.
Centrum przy ul. Maślickiej posiada przestronny parking naziemny, a tuż przy wjeździe na jego teren otwarta zostanie stacja benzynowa Orlen. Powierzchnia najmu N-Parku to ponad 5,3 tys. mkw. Poziom komercjalizacji obiektu przekroczył 98%. Działać tu będzie 11 lokali handlowo – usługowych. Obiekt dysponuje jeszcze gotową do wynajęcia powierzchnią usługowo - biurową w niezależnym budynku.
N-Park, który realizuje ideę wygodnych zakupów blisko miejsca zamieszkania, został zaprojektowany z myślą o komforcie klientów i oszczędności ich czasu. Z pasażu można wejść do poszczególnych salonów i lokali handlowych. Obiekt jest dostosowany też do potrzeb osób niepełnosprawnych. Przejścia między parkingiem a pasażem są nisko- bądź bezprogowe, a miejsca postojowe odpowiednio szerokie, zaprojektowane w bezpośrednim sąsiedztwie placówek, co dodatkowo ułatwia klientom sprawne przemieszczanie się z zakupami. Na terenie N-Parku powstaną również miejsca do odpoczynku oraz postoje dla rowerów.
W kolejnych dwóch latach Napollo planuje otwarcia następnych parków handlowych pod marką N-Park. Jeden z nich powstanie na granicy Wrocławia i Łanów.