Zgłoś uwagę
Federacja Przedsiębiorców Polskich

F    L    I    I       
Rekordowe „Made in Wrocław”

Rekordowa liczba ponad 8 tys. uczestników odwiedziła trzecią edycję targów i konferencji” Made in Wrocław”. Podczas wydarzenia swoje produkty i technologie zaprezentowało ponad 50 wystawców, w tym wrocławskie startupy oraz firmy globalne

„Made in Wrocław” to największe w roku spotkanie wrocławskiego biznesu. To także wyjątkowe połączenie konferencji biznesowej oraz bezpłatnych targów dla mieszkańców. Impreza odbyła się po raz trzeci, budząc największe zainteresowanie w swojej historii.  Zarówno konferencje jak i targi odwiedziły tłumy wrocławian w każdym wieku. Przedsiębiorcy mogli porozmawiać o biznesie oraz zyskać nowe kontakty, mieszkańcy zapoznać się z technologiami tworzonymi w mieście oraz po prostu z nich skorzystać.

Kreatywny Wrocław

Konferencję biznesową otworzył prezydent Wrocławia, Jacek Sutryk, który powitał uczestników wydarzenia.   

– Od 30 lat nasze miasto znakomicie się rozwija, a ten rozwój to właśnie wynik tej kreatywności, staranności mieszkańców – mówił Jacek Sutryk. -Ludzie mogą tworzyć tu fantastyczne rzeczy, budować nowe przedsiębiorstwa, zakłady pracy, znajdować przestrzeń dla startupów.

W czasie konferencji wystąpili m.in. Henry McGovern  -założyciel AmRest – firmy która osiągnęła wartość 3 mld dolarów, Filip Granek – założyciel XTPL i Przedsiębiorca Roku 2018 według EY, a także Katarzyna Turkiewicz - prezes Hewlett Packard Enterprise Global Business Center.

W czasie panelu dyskusyjnego, o nowoczesnym przywództwie mówili: Krzysztof Domarecki prezes Seleny, Katarzyna Byczkowska- dyrektor zarządzająca BASF, Paweł Pałubiński - dyrektor generalny WABCO oraz Tomasz Gondek, prezes SensDx. Prelegentem Made in Wrocław był Krzysztof Skonieczny, wrocławianin – reżyser hitu HBO – „Ślepnąc od świateł”.

Targi dla wszystkich

Wrocławianie chętnie korzystali z całej masy atrakcji w strefie startupów, liderów rynku czy przemysłu 4.0. Wrażenie robiły szczególnie symulatory jazdy samochodem oraz stanowiska wirtualnej rzeczywistości. Zainteresowaniem cieszyły się m.in. technologie kosmiczne. Z kolei tłumy najmłodszych mieszkańców zbierały się przy fontannie czekolady.

Organizatorzy „Made in Wrocław” to Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej oraz Urząd Miejski Wrocławia.

Partnerzy strategiczni: Randstad, Cavatina, CBRE, Lotnisko Wrocław, Strefa Kultury Wrocław. Partnerzy merytoryczni: 3M, Wrocławski Park Technologiczny, BASF, SDZLEGAL SCHINDHELM, Selena, Wabco. Partnerzy: KLM, Ślęza Wrocław, Luxon LED, Olympus, WKS Śląsk Wrocław S.A, Mikomax, Volvo, Smart City Wrocław, MPWiK Wrocław, MPK Wrocław oraz WES.

Udostępnij >
T