Od 6 lipca w Radiu Wnet trwa druga odsłona Solidarnościowej Akcji Radiowej, w której można uczestniczyć wysyłając zgłoszenie w lipcu lub sierpniu. W pierwszej edycji S.A.R. uczestniczyło około stu firm
Solidarnościowa Akcja Radiowa rozpoczęła się 29 kwietnia i ma na celu wspomóc polskich przedsiębiorców, organizacje pozarządowe i kampanie społeczne poprzez udostępnienie darmowego czasu reklamowego na antenie radiowej. Partnerami drugiej edycji Solidarnościowej Akcji Radiowej jest Polski Fundusz Rozwoju oraz Bank Gospodarstwa Krajowego.
W ramach przedsięwzięcia Radio Wnet po raz kolejny udostępnia polskim przedsiębiorcom czas reklamowy o wartości ponad 250 tys. zł. Pierwsza edycja cieszyła się ogromną popularnością. Już w pierwszych dniach zgłosiło się ponad pięćdziesiąt podmiotów, zapełniając tym samym majowe bloki reklamowe. Ten fakt potwierdza, że akcja spotkała się z ogromnym zainteresowaniem wśród zgłaszających się uczestników oraz uzyskała swój wydźwięk w innych mediach.
Do tej pory w pierwszej odsłonie Solidarnościowej Akcji Radiowej wzięło udział około stu firm lub organizatorów akcji społecznych i charytatywnych. Jej wsparciem był Partner LOTOS. W tym czasie Radio Wnet w rekordowym tempie wyprodukowało ponad sześćdziesiąt spotów lektorskich zleconych przez zgłaszające się podmioty. Na antenie radiowej zostało też wyemitowanych ponad dwadzieścia wywiadów z uczestnikami akcji.
Radio Wnet pomogło różnym działalnościom, w tym m. in. instytucjom działającym społecznie lub charytatywnie, architektom i projektantom wnętrz, kawiarniom i restauracjom, hotelom i gospodarstwom agroturystycznym, producentom kosmetyków, salonom piękności. Zgłosiły się również przedsiębiorstwa związane z produkcją i dystrybucją żywności, m. in. farmy ekologiczne, producenci kawy, fabryka cukierków, sklep z wegańskimi produktami lub firma oferująca catering dietetyczny. Ponadto Radio Wnet wyprodukowało kampanie reklamowe dla wielu sklepów, a także firm produkcyjnych. Były również zgłoszenia od firm doradczych i prowadzących działalność online. Listę zamykają podmioty związane z edukacją i rozrywką dla dzieci – m.in. leśne przedszkole czy producent zabawek. Na antenie pojawiły się również kampanie wydawnictw, gabinetów zdrowotnych i psychologicznych oraz pojedyncze zgłoszenia od małych ubezpieczycieli oraz agencji eventowych.
Radio Wnet powstało 25 maja 2009 r. i dotąd nadawało w Warszawie i Krakowie. Od 1 lipca 2020 r. ruszyła częstotliwość wrocławska – 96,8 FM. Wkrótce rozgłośnia obejmie swoim zasięgiem Białystok, Szczecin, Lublin, Bydgoszcz i Łódź. Codziennie nadaje przez 24h program prowadzony przez młody zespół z kilkunastu zewnętrznych studiów w Polsce i za granicą. Są to audycje o treściach edukacyjnych, informacyjnych, publicystycznych, muzycznych, o tematyce sportowej, poradniczej i rozrywkowej. Ramówkę w Radiu Wnet wypełniają głównie wywiady i rozmowy z zaproszonymi gośćmi. Przez dziesięć lat, w ponad 3 tys. porannych audycji prowadzący program zadali pytania ponad kilkunastu tysiącom gości.