Employer branding w świecie social mediów był tematem pierwszego spotkania z cyklu Art&Business. Odbyło się ono 27 lutego w Galerii DNA i Prosecco Barze w Sky Tower
Jak prawidłowo budować wizerunek pracodawcy w sieci i social mediach, w jaki sposób skutecznie poszukiwać kandydatów do pracy w Internecie oraz dlaczego warto angażować się w akcje prospołeczne – tego wszystkiego mogli dowiedzieć się uczestnicy pierwszego spotkania Art.&Business. Warsztaty poprowadzili Magdalena Kasprzykowska i Piotr Wawrzynów z agencji marketingu zintegrowanego Fabryka Idei.
Dodatkową atrakcją dla gości były warsztaty ze stylów wina połączone z degustacją, które przeprowadził sommelier, Mirosław Lasota. Uczestnicy nauczyli się rozpoznawać strukturę czerwonego wina oraz zasady jego doboru do serwowanych potraw. Nie zabrakło również czasu na wspólne rozmowy i pytania do ekspertów.
Już 26 marca 2020 roku odbędzie się kolejne spotkanie z cyklu Art&Business, którego tematem będą ekotrendy w marketingu. Prelekcjom po raz kolejny będzie towarzyszyła degustacja win oraz wykład sommeliera.