Zgłoś uwagę
Federacja Przedsiębiorców Polskich

F    L    I    I       
2-milionowy klient odwiedził wrocławski Aquapark

W przedostatni dzień roku wrocławski Aquapark odwiedził 2-milionowy gość. Jeszcze nigdy w historii nie było takiej frekwencji jak w tym roku.

Jak wskazały wyliczenia kasowe, 2-milionowym gościem Wrocławskiego Parku Wodnego został Adam Ratajczak, wrocławski nauczyciel wychowania fizycznego. Przyszedł na basen z żoną oraz z dwuletnią córeczką, która już uczy się pływać. 

- Bardzo lubimy spędzać czas we wrocławskim Aquaparku, podoba nam się różnorodność atrakcji. Teraz odkąd mamy córeczkę, korzystamy głównie z atrakcji dla maluchów, basen z ciepła wodą, brodzik ze zjeżdżalnią czy pluskające fontanny – mówi Adam Ratajczak.

Pan Adam otrzymał od Aquaparku roczny karnet VIP na wszystkie strefy Wrocławskiego Parku Wodnego, torbę prezentów i wejściówki dla żony i córeczki.

Wpływ na to, że Wrocławski Park Wodny po raz pierwszy w swojej niemal 15 letniej historii przebił granicę dwóch milionów odwiedzających w ciągu jednego roku, miały inwestycje przeprowadzone przez spółkę w 2022 roku. W połowie roku udostępniono nowy park saunowy „na górce” na Borowskiej a przede wszystkim otwarto nowy obiekt przy ulicy Polnej na wrocławskim Brochowie. Obiekt na Brochowie osiągnął liczbę odwiedzin planowaną na stan półtora roku od otwarcia już w trzecim miesiącu działalności. Dziś miesięcznie obiekt na Brochowie odwiedza średnio 23 tys. osób. 

- Wiedzieliśmy, że ludzie mieszkający dalej od centrum chcieliby mieć basen pod bokiem. Zresztą trudno się dziwić. Kiedyś na Brochowie funkcjonowało letnie kąpielisko, które ostatecznie zostało zlikwidowane. Teraz Brochów ma dużo więcej niż kiedyś: obiekt całoroczny z saunami i rzeszą gości, która zaskoczyła nas samych. Od razu uspokajam - obiekt jest wydolny, tłoku nie ma. Ale widząc to zainteresowanie jesteśmy spokojni o przyszłość powstającego właśnie aquaparku na Psim Polu – twierdzi Paweł Rańda, wiceprezes Wrocławskiego Parku Wodnego.  

Skąd wiadomo, że to właśnie wrocławski wuefista jest dwumilionowym klientem?

- Nasz system kasowy wszystkich obiektów jest połączony teleinformatycznie. Stąd dokładnie wiemy nie tylko jaka jest frekwencja, kiedy gości jest więcej, a kiedy mamy rezerwy. Na tej podstawie też planujemy obsługę czy uruchamianie poszczególnych atrakcji wewnątrz obiektu – twierdzi Aneta Rawecka, szefowa marketingu Wrocławskiego Parku Wodnego. 

W 2023 gości w swoje podwoje zaprosi także nowy obiekt przy Wilanowskiej na Psim Polu. Aquapark nie precyzuje na razie, kiedy dokładnie obiekt będzie gotowy. Władze spółki nie chcą zapeszać. Ale na razie wszystko idzie zgodnie z planem, a mieszkańcy Psiego Pola mogą obserwować postępy prac, ponieważ ściany już „wyszły z ziemi” na wysokość 3,5 metra. 

Udostępnij >
T
separator