Archicom wprowadza kolejne udogodnienia dla swoich klientów. 10 stycznia wystartował nowy program z zakresu lifestyle & time management, dzięki któremu nabywcy mieszkań będą mogli otrzymać w pakiecie wsparcie prywatnego asystenta, który wyręczy ich w codziennych i niecodziennych obowiązkach.
Zaplanowanie zakupów z dostawą do domu? Wyszukanie odpowiedniej firmy przeprowadzkowej? Oddanie samochodu do naprawy? Znalezienie ekipy sprzątającej, native speakera czy niani? Każdy wie, jak kłopotliwe potrafią być domowe obowiązki i jak wiele czasu pochłaniają. W efekcie często trzeba rezygnować ze swoich planów i spędzania wolnego czasu w gronie najbliższych, by załatwić ważne sprawy prywatne i zawodowe. Archicom wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów i od nowego roku proponuje spersonalizowaną usługę odpowiadającą aktualnym stylom życia mieszczan, rosnące tempo życia i związany z tym dodatkowy stres.
– Kreując nowe programy wspierające klientów analizujemy ich aktualne potrzeby i otoczenie rynkowe. Zadbaliśmy już wcześniej o eksperckie wsparcie na etapie całego procesu zakupu (doradztwo sprzedażowe, kredytowe, projektowe, wykończenie pod klucz), a teraz idziemy krok dalej. Wiedząc jak wymagające staje się pogodzenie tempa życia z wyzwaniami jakie pojawiają się na co dzień, chcemy zaoferować klientom usługę „Czasouwalniacza”. To autorska koncepcja, którą uszyliśmy wspólnie z wyspecjalizowaną w obszarze zarządzania czasem firmą Easiness, od kilku lat zajmującą się świadczeniem profesjonalnych usług z zakresu lifestyle & time managementu – tłumaczy Agnieszka Zamojska-Sroka, dyrektor marketingu w Archicom. – Od stycznia każdy klient wybierając mieszkanie z oferty Archicom zyska to, co jest naprawdę bezcenne i czego odzyskać nie można, czyli czas. Umiejętność zarządzania budżetem czasu to dziś dla ludzi największe wyzwanie. Dlatego nasza oferta dopasowana będzie do indywidualnych potrzeb każdego mieszkańca. Dedykowani asystenci odciążą klientów w codziennych zadaniach, a także trudnych wyzwaniach wymagających znajomości rynku lub ekspertów. Przez ostatnie tygodnie usługa „Czasouwalniacza” była testowana przez wybranych przedstawicieli naszej firmy i dlatego mam pewność, że to program, który zrewolucjonizuje obsługę klienta i realnie odpowie na jego potrzeby – dodaje Agnieszka Zamojska-Sroka,
Rozwiązania z zakresu lifestyle & time management dedykowane są wszystkim zapracowanym osobom, którym brakuje czasu lub nie chcą go marnować na działania zbyt angażujące lub operacyjne. Program zakłada wsparcie prywatnego asystenta „szyte na miarę” w oparciu o styl życia i oczekiwania klienta, m.in. w obszarach takich jak:
Prywatny asystent to realne wsparcie dla klientów w optymalizacji kosztów poprzez wyszukanie ofert o najlepszej jakości oraz wybór sprawdzonych wykonawców. Oszczędność czasu i pieniędzy to jednak nie wszystko – klient zyskuje także jakże potrzebny w dzisiejszych czasach spokój oraz komfort emocjonalny odciążający go od stresujących sytuacji.
W programie „Czasouwalniacz” klient zyskuje znacznie więcej niż przy standardowym zakupie. W pierwszej kolejności wybiera mieszkania sygnowane marką Archicomu znajdujące się w jednej z 9 wrocławskich lokalizacji. W pakiecie otrzymuje wsparcie prywatnego asystenta Easiness, który wyręcza go w codziennych i niecodziennych sprawach, także związanych z planowaniem nowego miejsca do życia. Dzięki czemu uwalnia więcej czasu wolnego, przez co może przeznaczyć go na odpoczynek oraz rozwijanie swoich pasji i przyjemności.
– Przy obecnym tempie życia bieżące wsparcie i pomoc w zarządzaniu budżetem czasu daje namacalne korzyści oraz znacznie podnosi komfort życia. Jesteśmy przekonani, że oferując mieszkania w pakiecie z „Czasouwalniaczem” mamy szansę realnie wesprzeć klientów na wielu etapach. Zakup mieszkania z racji na dużą wagę w życiu klientów jest ważnym życiowym wydarzeniem, przy tym niezwykle angażującym czasowo i emocjonalnie – podkreśla Piotr Ludwiński, dyrektor sprzedaży w Archicom.
Zakup mieszkania z „Czasouwalniaczem” w Archicom wystartował 10 stycznia 2022r.