Jeszcze w tym roku wrocławianie będą mogli zrobić zakupy w markecie specjalizującym się w zakupach spożywczych online. W stolicy Dolnego Śląska działalność rozpoczyna Frisco.pl
We Frisco.pl, internetowym sklepie spożywczym, obecnie zakupy robi niemal 120 tys. klientów. Wrocław jest pierwszym polskim miastem po Warszawie, w którym klienci będą mogli skorzystać z jego oferty.
Robienie zakupów w nowym sklepie ma być komfortowe i wygodne. Strona Frisco.pl i aplikacja mobilna – bazując na wcześniejszych wyborach – inteligentnie podpowiada klientowi, co jeszcze włożyć do koszyka. Zakupy dostarczane następnego dnia, o wybranej przez klienta godzinie, przez siedem dni w tygodniu.
– Jesteśmy cenieni za wysoką jakość świeżych produktów, brak zamienników, punktualność i kompletność zamówień osiągającą aż 99,6% artykułów. To nasze główne przewagi nad innymi sklepami online – wymienia Jacek Palec, prezes Frisco.pl.
W obecnej sytuacji epidemicznej dużego znaczenia nabrało bezpieczeństwo w aspekcie płacenia online i braku kontaktu z innymi osobami. Również dostawa przebiega całkowicie bezkontaktowo – dostawca zostawia zakupy pod drzwiami.
Dostawcy i producenci codziennie będą przywozić produkty do magazynu Frisco.pl we Wrocławiu, gdzie będę one kompletowane i pakowane, a następnie rozwożone specjalnymi samochodami z chłodnią do domów klientów. Tak będzie wyglądała współpraca m.in. z wrocławską piekarnią Familijną, która będzie przywoziła świeżo wypiekane pieczywo do magazynu dwa razy dziennie: rano i po południu. Taki system dostaw ma zagwarantować świeżość i punktualność.
– W ten sposób zapewniamy najkrótszą drogę towarów od producenta do klienta. Dostawcy dostarczają nam świeże produkty codziennie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem, a one najczęściej jeszcze tego samego dnia trafiają one do klientów. Dodatkową korzyścią dla wrocławian będą nowe stanowiska pracy, które stworzymy w magazynie – podkreśla Jacek Palec.
Z myślą o potrzebach i oczekiwaniach wrocławian, a także z chęcią wspierania miejscowego biznesu, asortyment będzie stopniowo wzbogacany o produkty od lokalnych dostawców (np. nabiał, pieczywo, piwa rzemieślnicze) oraz ekologiczne i wegańskie artykuły od polskich producentów.
– Będziemy poszerzać ofertę o produkty regionalne na podstawie preferencji wrocławian, których zapytamy, jakie artykuły z tej kategorii chcieliby znaleźć w naszym sklepie – wyjaśnia Jacek Palec.
Jak zapewnia Frisco.pl w jego ofercie będzie wiele produktów w cenach na poziomie hipermarketów. Oprócz tego sklep oferuje także artykuły gospodarstwa domowego.