Zgłoś uwagę
Federacja Przedsiębiorców Polskich

F    L    I    I       
Magnolia Park z odnowionym certyfikatem bezpieczeństwa sanitarnego

Aż 84 proc. klientów uważa, że grupa centrów handlowych zarządzanych przez Multi Poland, do których należy Magnolia Park, jest bezpieczna pod względem sanitarnym. Potwierdza to także międzynarodowy znak „Global Safe Site”, który ponownie przyznano największemu centrum handlowemu na Dolnym Śląsku.

Już po raz trzeci Magnolia Park przeszła pozytywnie audyt bezpieczeństwa sanitarnego. Oznacza to, że centrum handlowe spełnia najwyższe standardy higieniczne przeciwdziałające rozprzestrzenianiu się COVID-19. Pozytywny wynik audytu potwierdza znak „Global Safe Site”, który znajdziemy przy wejściach do Magnolia Park. 

– Od samego początku pandemii w Magnolia Park dbaliśmy o zachowanie najwyższych standardów sanitarnych polegających między innymi na dezynfekcji, zachowaniu dystansu społecznego i przestrzeganiu obowiązku noszenia maseczek. Przeszliśmy trzykrotny audyt, który polegał na spełnieniu rygorystycznej listy wymagań i wytycznych związanych z procedurami bezpieczeństwa – mówi Joanna Sawośko-Duda z Multi Poland, dyrektor centrum handlowego Magnolia Park. 

„Global Safe Site” Magnolia Park otrzymała wraz z pięcioma innymi centrami handlowymi (Forum Gdańsk, 3 Stawy w Katowicach, Galeria Pestka w Poznaniu, Sarni Stok w Bielsku-Białej i Ferio Konin) należącymi do grupy Multi Corporation. Odznaczenie przyznało Bureau Veritas, światowy lider badań, oceny zgodności i certyfikacji, który podczas pandemii COVID-19 weryfikował warunki sanitarne w centrach handlowych i wyróżnił galerie z grupy Multi m.in. certyfikatem SafeGuard. 

Warunki umożliwiające bezpieczne robienie zakupów pozytywnie ocenili również klienci obiektów zarządzanych przez Multi, w tym również Magnolia Park. Aż 84 proc. z nich stwierdziło, że centra handlowe są bezpieczne. Zwracano uwagę przede wszystkim na dużą dostępność dozowników z płynem do dezynfekcji oraz wysoki poziom czystości części wspólnych, tj. korytarzy, toalet, wind i ruchomych schodów. Dodatkowo odwiedzający centra handlowe docenili także komunikaty pracowników przypominające o zasadzie DDM – dystans, dezynfekcja i maseczki. 

– Bezpieczeństwo i komfort naszych klientów oraz pracowników są dla nas najważniejsze. Cieszymy się, że sprostaliśmy ich oczekiwaniom, co potwierdzają przyznane nam certyfikaty – podkreśla Joanna Sawośko-Duda. 

Nawet w trakcie lockdownów respondenci stwierdzili, że chętnie wrócą do zwyczaju robienia zakupów w galeriach handlowych i udziału w wydarzeniach stacjonarnych. Ankietowani chcą, by centrum handlowe zapewniało warunki sanitarne, w których można zdezynfekować dłonie i utrzymać dystans społeczny, dlatego coraz większą popularnością cieszą się kasy samoobsługowe oraz stanowiska do składania zamówień online w sklepach.

Udostępnij >
T
separator