Branżowe case studies, różne ujęcia sponsoringu sportowego, topowi eksperci, integracja i networking – to wszystko czeka na uczestników konferencji Sport For Brands, która odbędzie się już 2 czerwca we Wrocławiu.
Sport For Brands to wyjątkowa inicjatywa w polskim sporcie i biznesie organizowana pod szyldem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska. Poprzednia edycja konferencji, mimo że organizowana w rzeczywistości pandemicznej, zgromadziła przed ekranami komputerów ponad 600 uczestników. Teraz wydarzenie przenosi się do samego serca Wrocławia, gdzie w Hotelu DoubleTree by Hilton spotka się kilkuset przedstawicieli marek, organizacji sportowych, agencji marketingu sportowego i domów mediowych.
Głównym założeniem wydarzenia jest poszerzanie wiedzy na temat sponsoringu sportowego jako narzędzia do realizacji celów biznesowych, marketingowych i społecznych. W ciągu jednego dnia 10 topowych marek zaprezentuje na swoim przykładzie, skuteczne i kreatywne sposoby wykorzystania potencjału sponsoringu sportowego. Format konferencji zakłada również możliwość zadawania pytań ekspertom i pogłębienia interesujących tematów.
W programie uwzględniono różne obszary i cele sponsoringu sportu, tak aby pokazać jego wieloformatowość oraz szerokie możliwości. Uczestnicy Sport For Brands będą mieli niepowtarzalną okazję do poznania kulis współprac z dwóch punktów widzenia – sponsora i sponsorowanego. Wśród zaplanowanych prezentacji znalazły się tematy dotyczące tego, jakie realne korzyści osiągają firmy wykorzystujące w swoich działaniach komunikacyjnych wizerunek sportowców, czy też w jaki sposób z sukcesem wykorzystać sport w działaniach marketingowych, CSR i biznesowych marki.
Oprócz merytorycznej wiedzy i rozwoju Sport For Brands to również doskonała okazja do integracji i nawiązania nowych kontaktów biznesowych.
- Sport łączy ludzi i dostarcza niezapomnianych emocji, a te z kolei są znakomitym nośnikiem wartości dla marek. Podczas Sport For Brands zaprezentujemy dwie perspektywy. Pokażemy, czego oczekują marki, jakie są ich cele i potrzeby, ale też jak skutecznym narzędziem może być sponsoring sportowy i jakie korzyści za sobą niesie. Już teraz widzimy, że nasze wydarzenia przynoszą efekty i przekładają się na nowe współprace, a tym samym rozwój rynku sponsoringowego w Polsce. Jestem przekonany, że kolejna edycja Sport For Brands będzie ponownie dużą dawką praktycznej i wartościowej wiedzy, ale również szansą do networkingu i wymiany doświadczeń pomiędzy sportem i biznesem w Polsce. - mówi Łukasz Banaszak, Dyrektor Zarządzający Stowarzyszenia Sport Biznes Polska
Konferencja Sport For Brands odbędzie się w formule hybrydowej.