Zgłoś uwagę
Federacja Przedsiębiorców Polskich

F    L    I    I       
We Wroclavii otwarto salon marki BOSS

Do grona najemców CH Wroclavia dołączył BOSS. To pierwszy w Polsce lokal, zrealizowany według najnowszej koncepcji aranżacyjnej marki. Podobne salony BOSS można odwiedzić tylko w kilku miejscach na świecie. To także pierwszy lokal tej marki w stolicy Dolnego Śląska.

Na powierzchni 200 m2 BOSS zaprezentował swoją najnowszą koncepcję sklepu w efektownym i nowoczesnym stylu. Marka oferuje kolekcje, charakteryzujące się ciekawym wzornictwem i wykorzystaniem wysokiej jakości materiałów. We Wroclavii dostępny jest kompleksowy asortyment BOSS dla mężczyzn – odzież biznesowa, smart casual i casual, a także obuwie i akcesoria. Lokal został otwarty na parterze centrum. To pierwszy, regularny (nieoutletowy) salon tej marki we Wrocławiu i na Dolnym Śląsku.

Wrocławski salon BOSS jest obecnie jedynym w Polsce sklepem, zrealizowanym według najnowszej koncepcji aranżacyjnej marki. Dominującymi kolorami są: biel, czerń i camel. Paleta zastosowanych barw jest stylistycznym przedłużeniem architektury wnętrza, która wykorzystuje takie materiały jak drewno i szkło. Nowy wystrój jest częścią programu CLAIM 5, na który firma wyda łącznie 500 milionów euro. Salony w tej aranżacji znajdują się także m.in. w Rzymie, Frankfurcie i Konstancji.  

– Z radością witamy BOSS wśród Najemców Wroclavii. Cieszymy się, że możemy zaoferować naszym Klientom jeszcze szerszą ofertę zakupową na najwyższym poziomie, tym samym wzmacniając pozycję Wroclavii w segmencie premium fashion – mówi Irmina Opala-Sołtysiak, Head of Leasing z firmy Unibail-Rodamco-Westfield, która jest właścicielem i zarządcą Wroclavii.  – W nadchodzących miesiącach czekają nas kolejne wyjątkowo interesujące otwarcia. 

Udostępnij >
T
separator