Zgłoś uwagę
Federacja Przedsiębiorców Polskich

F    L    I    I       
Wroclavia dołącza do Wrocławskiej Organizacji Turystycznej

Wroclavia dołącza do grona członków Wrocławskiej Organizacji Turystycznej, której celem jest wspólne budowanie świadomości marki miasta Wrocław w regionie, w Polsce oraz na całym świecie. Wroclavia to pierwsze centrum handlowe w organizacji.

Głównym celem Wrocławskiej Organizacji Turystycznej jest koordynacja i zharmonizowanie działań promocyjnych miasta, działających tu instytucji i biznesu, dotyczących turystyki w stolicy Dolnego Śląska. WROt zrzesza obecnie 24 najbardziej rozpoznawalne wrocławskie marki m.in.: Narodowe Forum Muzyki, ZOO Wrocław czy Halę Stulecia.

– Czujemy się istotną częścią stolicy Dolnego Śląska. Członkostwo we Wrocławskiej Organizacji Turystycznej to kolejny krok na drodze do jeszcze wyraźniejszej integracji z lokalną społecznością. Każdego dnia pracujemy nad tym, by oferta Wroclavii była coraz lepiej dostosowana do potrzeb mieszkańców i turystów. Co ważne – teraz nasze know-how wesprze działania WROt – mówi Małgorzata Woźniak, dyrektor Wroclavii.

Wrocławską Organizację Turystyczną powołano w listopadzie 2021 r.  Do jej działań możemy zaliczyć m.in. promocję Wrocławia w izraelskiej prasie zagranicznej czy obecność na międzynarodowych targach turystycznych w Berlinie.

– Misją Wrocławskiej Organizacji Turystycznej jest budowanie wysokiej jakości usług turystycznych. To wszystko w zgodzie ze zrównoważonym rozwojem i poszanowaniem jakości życia mieszkanek i mieszkańców Wrocławia. Wroclavia to wyjątkowe centrum handlowe, które w krótkim czasie zyskało ogromną popularność i w pełni wpisuje się w idee przyświecające WROt. Tworzymy zgraną wrocławską społeczność, której celem jest aktywne i efektywne promowanie naszego wspaniałego miasta – mówi Alfred Wagner, prezes WROt.

Wroclavia jest ważnym punktem na mapie miasta zarówno dla jego mieszkańców, jak i turystów. Ma na to wpływ nie tylko lokalizacja – w ścisłym centrum miasta i bezpośrednim sąsiedztwie głównego dworca kolejowego.

– Klienci doceniają różnorodność oferowanych przez naszych najemców produktów i usług, ale także komfortową przestrzeń, proponowane atrakcje czy wydarzenia specjalne. Dla wielu turystów Wroclavia jest pierwszym miejscem, które odwiedzają po przyjeździe do stolicy Dolnego Śląska. Już planujemy, jakimi działaniami we współpracy z WROt możemy wzmocnić promocję Wrocławia – twierdzi Małgorzata Woźniak.

 

Udostępnij >
T
separator